Usch, usch, usch, usch!!

Ja trodde verkligen inte att d skulle va så illa, me d va d ju.. Blä va läskigt! Tur att ja inte visste om d igår för då hade ja inte kunnat sova nånting. Sen har ja ju sovit dåligt iaf me d e ju FITT Mattias fel som sätter på sina JÄVLA ljudböcker mitt i natten o på morgonen för att HAN inte kan sova. Ehh ok.. Vi skiter i att Carro vaknar o inte kan somna om då då.. Nee.. Fy fan för han ibland, för d va ju liksom ja som gick upp me Alvin imorse o knalla ner te dagis me han, o Mattias ligger fortfaradne o sover. AS! ÅHH VA SUR JA BLIR!! O säger ja nått så säger han bara att ja hade kunnat gå o lägga mig efter ja lämna Alvin på dagis. Nee.. Stort blä på dig ibland, Mattias!

Ska hänga lite tvätt snart o vika den som hänger. Blä på d oxå, me d måste ju göras. Ingen annan som gör d heller.. Nee va anti ja e.. Får nog ta mig i kragen nu o rycka upp mig lite.

Min bästa kanske kommer sen oxå. D tycker vi om. Vill ju träffa henne o se så hon mår bra (så bra hon kan må iaf) o så. Me nu gick ja..

Kommentarer
Postat av: johanna

ibland hänger man inte ned i vad du skriver.. men de kanske man inte ska:D



i vilket fall som helst angående nelly och att handla på nätet så har jag lagt ner de:D

Jag har inte handlat nåt på nätet sen typ Januari Februari kanske...

men men..:) hoppas bebis kommer snart iallafall...

kramar

2009-04-23 @ 21:06:26
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0