KAOS!

Ja herregud va man måste omplanera sitt liv o jobb o allting när d händer en så enkel grej som sjukdom. Me nu löste sig ju allt te d bästa så d va skönt. Hade lite ont i magen där ett tag asså:/

Känner egentligen inte för o skriva nått överhuvudtaget så ja fattar inte varför ja ens påbörja en blogg:S Blir så off när folk inte kommenterar me:D Haha! Fast ja kanske får ta o skriva nått skoj så kanske folk kommenterar:)

Stängde me Maja idag iaf. KORS I TAKET!!! Hon o ja jobbar verkligen ALDRIG ihop o nu till o me stängde vi ihop. Me d va kul. Ja gillar Maja:)

Stänger imon me nu efter omorganisering på jobbet pga sjukdom o torsdag oxå sen e d morgon som gäller på fredag. Skönt för ja e ledig helgen sen. Fast helgen e ju kaos iaf för d e mycke som ska göras:) Fredag kväll så prata ja me tjejorna om o komma eftersom d inte blev av imon. Får se va vi bestämmer. Mattias ska te gusum iaf. Lördag morgon så kommer min mamma o pappa hit o käkar frukost o firar mig. På eftermiddagen sen kommer Christer o carina o käkar lite tårta oxå. Kvällen blir lugn. På Söndag ska ja o Ullis te Sofie o mysa me tvilling bebisarna.. ÄNTLIGEN:D Sen e d tbx te sörping te 15 o gå på Oskars barnkalas. Phuuu.. Me d ska nog gå bra. Min plutt får ju vila upp sig imon o på torsdag o mår han inte bra på fredag så får Fan Mattias va hemma eftersom han ska te gusum på kvällen. Me d kommer bli svin bra!

Nu ska ja ge mig på lite bloggar sen ska ja sova. Får se om Alvin sover bra inatt då eller om han kommer in. Han får mer än gärna komma in för ja har saknat min plutt idag:( Speciellt när ja vet att han inte mår bra. Nörd morsa o ja e stolt över d:D Me puss på er då!!

Kommentarer
Postat av: Vg

Jag läser ju alltid allt o fler med mig! Även om man är kass på att kommentera, jag oxxo för den delen...men du kan ju via statistiken iaf se hur många som läser ;) kan ju alltid pigga upp =D

hörs om en stund!

PUSS

2009-02-03 @ 22:23:38
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, ska ni gosa med bebisar, vad orättvist! :P

2009-02-04 @ 08:33:44
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Becca

ja läser ofta din blogg, men inte kommenterat så....

men kankse ska ända på de?

Men läs o kommentera min då?!:-)

Skriver INGET vettigt men ja har juh en blogg ialla fall.

kjam

2009-02-04 @ 20:07:39
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0