Färdig jobbat!

Ja nu e ja hemma efter en stängning me Emma o Kerstin. Min bästa Emma o ja va d iadag. Me like! Så va även Sarah, Liline o Bästa Johanna där oxå så dagen har gått super snabbt. Speciellt efter mina djupa samtal me Johanna:D haha! Nee fan va kul vi har haft idag.. Måste in på BD o kolla va hon lagt upp för bild me.. Den va te mig;) Haha!

Nu ska ja ja ge mig för imon kommer la Alvin vakna tidigt o då vill ja va skapligt pigg iaf. Måste fråga Mattias hur han mår oxå. Han såg inte så pigg ut:( Stackarn.. Me nu gick ja! Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Elin

joo jag vet, men nu vilar jag ju mycket men det hjälper inte. en del får visst problem med förvärkar och jag är tydligen en av dom :S inge roligt kan jag säga, vågar inte åka nånstans om det skulle bli nåt. hur mår ni då? jobbar du fortfarande?

kram!

2009-01-28 @ 12:45:09
URL: http://elinwelin.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0