Tjej? Kille?

Fan folk tror hälften hälften asså. Ja tror d e en grabb te. Visst först trodde ja d va en tjej. Eller ville ja bara att d skulle va en tjej? Hmm.. haha! Iaf så skulle d va kul me en liten flicka me även kul me en kille te o smidigare me en kille te. Ända jobbiga e att han inte kommer få nått namn. Har verkligen inte hört några bra förslag:/ Me d kommer la kanske.. Hörde en mamma ropa på sin dotter på willys i förra veckan. Leah. D va fint! Fast d va ju bara ett tjejnamn te:D Haha! Jaja.. D blir nog bra. E ju ett tag kvar tills bebisen ska ut:)

Skulle egentligen behöva röja lite i bokhyllan i vardagsrummet me ja har inte hittat orken än. Eller orken finns me ja har nada insperation för:/  Så nu sitter ja här;) Har läst lite bloggar. Finns många som har d jobbigt nu. Usch! Kan inte alla bara få må bra liksom? :S Hade ju mitt jobbiga för nån månad sen. Va fan riktigt jobbigt me ja klara ju mig egenom d:) Fast visst d e ju inte slut än o va som helst kan hända, me ja har mer posetiva tankar nu iaf:)

Me nu ska ja läsa resten av bloggarna sen drar ja nog.. Puss på er iaf!!

Älskar dig min bästa<3


Kommentarer
Postat av: rebecca

men jag VET att det är en tjej :D Leah och Alvin, det bli asbra! nu vill jag jobba med dig! kan du greja lite pass till mig eller? jobbar fredag nästa vecka, det är typ det enda! uuusch

2009-01-15 @ 16:04:41
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Jonna

Va hade du för jobbigt för en månad sen!?=

2009-01-15 @ 20:30:16

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0