Älskade willys kompisar!!

Va inne o handla en sväng idag o skulle gå i Evelinas kassa me Mattias va sur o banga o sprang istället te en ledig kassa. *sur* Prata en sväng me henne iaf o då berätta hon att hon o Becca har pratat om o kolla på oss i kyrkan när vi gifter oss. Så hon ville bara se så dom fick d. HERREGUUUUUD du behöver inte ens fråga:D Ni e självskrivna;)  Skulle va super gulligt om ni kom o titta:)

Nu ska ja sätta mig o glida i soffan en sväng o invänta nått bra på tvn. Mattias e nere hos Svesse o spelar data så ja e aaaaall alone;) Eller nee.. Ja o barnen såklart;)

Me nu ligger Dennis på min arm så ja ska sätta mig i soffan istället. Fast nu somna han så i säng me han oxå, o så glid i soffan me chips känner ja. PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack :D jag vill det JÄTTEGÄRNA. är det säkert då? vi tar inte upp sittplatser liksom? :D jag ska egentligen komma hem från västkusten på söndagen men jag ska fixa så vi kommer hem fredag istället! hur dags är det? PUSS

2009-07-22 @ 23:48:46
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: elin

den 5 blir bra då har jag tid. jo men jag kan nog komma med lite ideér =) vanlig vit fransk med grönt glitter vore jätte snyggt om det ska vara enkelt men vi hittar på nåt =) jag tar 450 för en förstärkning o de är ju om man inte förlänger naglarna utan de är i naturlig storlek. o så ska jag be dig att INTE bita på naglarna hur svårt de än är. då hinner dom växa lite på två veckor också, o vill du att jag ska förlänga dom kostar det 600 o då måste det finnas en liten vit kant längst ut på nageln (oftast den man biter dän) annars är det ganska svårt att få de o hålla. ja kommer smida ideér nu till den 5:e hehe. jag såg att becka skulle gå o titta o jag skulle också så gärna vilja se när ni gifter er, får man göra de? alltså gå in i kyrkan utan att man är bjuden? skulle iaf vilja se, är ju inte så ofta man känner nån som gifter sig =)

2009-07-23 @ 16:28:49
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: elin

okej, jo men det ska vi kunna ordna. hur dags vill du komma då? vi kanske ska ta tiden lite längre fram föresten man vet ju aldrig hur det är med barn o så, men jag kan iaf hela dan för dennis har semester. hur dags är brölloppet då? ja ska prata med becca så går vi nog ihop. =)

2009-07-24 @ 13:11:52
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Evelina

we´ll be there!! =)=)=)=)

2009-07-25 @ 12:17:00

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0