Ja har preciiiis...

avslutat ett underbart långt o roligt samtal me min bästa. Kände att ja behövde d efter ha gråtit halva dagen för att Dennis bara skriker hysteriskt o gråtit o Mattias o Alvin har lämnat mig:'( O inga cigg har ja heller:S Me Becca fick mig på bra humör igen.. Tack, gumman;)

Prata me Mattias förut me. Stackarn.. Ja bara grät o han hörde hälften av allt ja spotta ur mig. Me vi skulle höras imon istället. Ska väl gå in o amma Dennis nu. Eller om ja låter han sova nu när han väl sover.. Hmm.. Va svårt:S Fast han vaknar ju av sig själv o vill käka så kanske bäst o låta han va. Mammas lilla hjärta då.. Undrar va d kan va. Fortsätter d så här så DÖR ja:S Me ja (o Vg) trooooor att d fan kan va tänder. Han dreglar som en bäng o biter sig själv i knytnäven hela tiden. Me vi får se hur han e imon. Hoppas, hoppas, HOPPAS han e bättre. Vill ju in te stan me o handla lite.. Får se om Becca o ja ska ha en dejt på ons, tors eller fre oxå. Skulle va kul o snacka massa mer skit än d vi gjorde idag;)

Me nu e d läge för sängen. Min stora TOMMA säng.. Blä va ja saknar Mattias! Me nu gick ja.. PUSS!!!


<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag behövde det fan ännu mer :D tack kompis! hoppas lillgrabben är gladare idag? Jag är liite nerväs. sms-uppdaterar dig sen! PUSS

2009-07-13 @ 09:06:29
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Frida

Onsdag kan du väl spara åt mej, ta en promenad vid kanalen, äta glass o umgås? Kram

2009-07-13 @ 20:32:29
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: madde

kanon snygg färg på håret, vad är de för färg =) jag vill med ha!!! Grattis till de kommande brölloppet, så mys =) måste oxå bara skriva att du har två otroligt gulliga killar, (som om du inte visste de lixom men men hehe)

2009-07-14 @ 22:35:57
URL: http://miinnas.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0