Fan asså:)

Frida gifter sig nu på fredag o d fick mig verkligen o inse hur kort tid d verkligen e kvar till vi gifter oss oxå. Va inne på hennes blogg nyss o läste om hennes möhippa. KLOCKRENT säger ja bara:D D e så d ska va:) Me massa lycke te till er på fredag, darling!

Vg va här en sväng ikväll oxå. Me like! Snacka lite skit o rökte. Va även hemma där ja, Maria, Alvin o Dennis tidigare idag o lekte. Mycke trevligt!

Ja o min bästa Maria va även o kolla me en tjej iag me bröllops bukett. HerreGUD va duktig hon va. Kommer bli grymt häftigt o hon va duktiga som få!

Me nu måste ja fan sova känner ja. Har inte vart trött idag (kors i taket) me d kan va skönt o sova lite iaf. Va inne o kolla sovrummet förut o då hade Mattias lyft över Dennis från sin säng så ikväll/inatt blir d mys me min bebis;)

Me take care alla mina bästa<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0