Minnen, minnen, minnen:) Ja ler när ja tänker på dig!

Ibland känns det som du inte lyssnar.. Va kan jag ha fått det ifrån? Jag minns en sommarkväll då jag hade gett upp allt vad kärlek hette, då får jag plötsligt ett samtal av en liten tjej. Hon var söt som en godispåse och trevlig som mahatma Ghandi. Om jag insett vad detta långa samtal skulle leda till hade jag nog inte dragit upp de mest underliga samtalsämen som Harry potter och dylika ämnen. Men trots dessa muppiga ämnen lyckades han få en träff med denna flicka. Men denna träff gick heller inte så bra, inte nog med att en liten typ vid namn Jonas Lindh tvingade sig med, Han fick feber samma kväll. Men han var glad ändå. Han hade nämligen fått en puss och detta kunde bota alla världens sjukdommar för en kväll. Han satt och tänkte på just denna puss hela vägen hem och satt och såg ut som någonting ur en patrik isaksson video där han satt på spårvagen hem, Kallsvettig och lycklig.  


Förklaring på citat 2 så hade "han" träffat en tjej i Gbg på en fest som kom från Sörping som visste vem ja va (coolt) o då fråga ja han hur fan hon visste d o fick d här svaret:


"-Ja va full Carro.. Njaa hon visste vem du var. Ni brukade bowla på samma ställe, eller ja vet inte..fatta ingenting. Bowlar du?" *ASG*


Han va ju lite mysig den här killen fan;) O GRYMT rolig o hänga me. Saknar han fan lite när ja tänker tbx;) Som polare då asså:) Min bästa Christoffer Steén<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0