Spyor..

Johoo då. Alvin vakna här o spydde en massa:( Mammas hjärtegull<3 Som tur var va Dennis super snäll o låg o sov just då, samtidigt som Mattias kom hem precis från jobbet. Alltid skönt o kunna hjälpas åt när nått sånt här händer. Undrar va d e bara? Han hade nämligen 39,3 i feber oxå o Vg o Carro (som ja prata me nyss) sa att man inte får feber när man har magsjuka så dom trodde d kunde va stolsting eller nått me värmen iaf. Ja vet ärligt talat inte asså:S Me vi märker hur natten blir o morgondagen.. Me han e ju för söt för ja va inne hos han nyss o kolla läget o då sa han:
- Mamma ja inte ont magen längre. (O så gör han så där me armarna som han alltid gör:))

Me nu ska ja amma Dennis sen blir d fan sängen. Får se om ja lyfter in Alvin hos oss sen oxå för ja tycker d e skönast så ifall han skulle spy igen.

Me ha d gött iaf! O tack SNÄLLA te Vg o Svesse som hjälpte mig me Alvin o Dennis på badet idag. Va super mysigt! Tack, tack<3

Me nu gick ja då!

<3

Kommentarer
Postat av: Vg

Vi hade bara roligt!!!!=D



Jag somnade 01.00 inatt.....GGGAAAHHHHHHH vad trött jag är nnu!!!!!!!!

Men nu sticker jag till jobbet.

Drar iväg ett mess sen o kolla hur Alvin mår!!1

Pussåkram

2009-06-30 @ 06:46:41
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0