Today!

Ja fy fan för idag faktiskt.. Ingen i familjen har haft nått vidare humör så KAOS hela dagen på oss. Eller Dennis har fan vart snäll hela dagen. Me ja o Mattias har skrikit o gapat på varandra o Alvin sov ingen middag o d va fan sista gången ja skulle "prova" d. INTE hans grej o skippa middagsluren. Asså HERREGUD vilken trotsig unge o tjut o böl för ALLTING! Som sagt.. Han får fortsätta me sina middagslurar ett (bra) tag te;)

Mattias kusin Emil har vart här halva dagen oxå. Alvin gillar verkligen han. O hör o häpna me Emil gillar nog fan Alvin me. Tror Emil kommer bli en bra pappa i framtiden. Ni som känner mig o läser d här e nog jävligt chockade eftersom Emil inte riktigt e min bästa person:D Me han gav Alvin 2 guld pengar förut så han kunde åka o köpa godis (På en söndag ja vet, me d va ju inte ja som gav han pengar;p) O så lekte dom lite oxå. Nee Emil kan om han bara vill:)

Mamma va här en sväng oxå. Eller hon kom hit o hämta mig o Alvin först så drog vi ner te Jofotex. Hon har beställt ett mönster på en klänning te mig me d hade ju självlart inte kommit. Me vi hitta mycke annat skoj istället;) Sen gick vi te Fix så Alvin fick sitt godis (snodde även en när ja kollade bort i en sekund. Jäkla unge;D)  Så hem o så umgicks vi lite bara. D va då ja bestämde mig för o inte lägga Alvin för när mamma åkte så va klockan redan halv 2. Me som sagt.. Man lär sig av sina misstag:)

Har fått några svar om bröllopet oxå. Alla har tackat ja en så länge. Får se hur många idioter ja kommer få ringa efter "sista datumet" då. Folk e ju fan kassa på sånt där.. Me d e ju lite tid kvar så än ska ja inte säga nått. Me d uppskattas massor att ni hör av er redan nu om ni vet om ni vill/ inte vill/kan/ inte kan komma.

Om man ska dra en snabbis om Gbg oxå då. Finns inte så mycke o säga egentligen. Alvin o Enzo gick jätte bra ihop dom första dagarna sen va d krig typ:D Haha! Nee me dom slogs o greja. O syrrans minsta (Sorry syrran) e så FRUKTANSVÄRT bortskämd så han grät ju för d mesta. Min son e ingen ängel han heller me allt blev jävligt påfrestande efter ett tag. Så va d lite annat ja tyckte va jobbigt oxå så d blev la en sådär semester.

Me nu e vi hemma iaf o d gick la så där me o börja kasta allt i hemmet idag:D haha! Nee me ja ska fixa o trixa lite ikväll. Ska ge mig på mina vita lådor o sortera ut all skit o alla gamla (betalda) räkningar o lägga d i mina små vita lådor o lägga i mina pärmar o sånt. Me ja ville vänta me allt d tills min stora sov o d gör han nu. Som en stock:D Han somna fan innan ja ens hann o stänga dörren;) Förståligt iofs;) Ska ge mig på d snart iaf.

Mattias e nere i Viken o hämtar Rasmus nu så dom kommer la när som oxå. Kan va kul o ha han här några dagar. Kanske byter ut han mot Fille sen om han vill oxå. Vi får kolla d helt enkelt. Me om ja ska sätta lite fart på mitt liv då. Måste ringa Gun nån dag o bestämma en dag i veckan om klänningen. Ska ta me mig mönstret då (om d kommit) o fråga va hon tycker oxå. O så MÅSTE ja färga mitt hår nu oxå så ja ska ringa te Malin imon o kolla om hon har tid me mig i veckan nu. Mycke viktigt;)

Me om ja ska ta tag i mitt liv då.. Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag håller med dig om de där med att folk är rätt dåliga på att höra av sig när man har bjudningar eller liknande då man vill ha svar, skulle ha en bjudning hem till mig men de va inte många som varken sa att dom skulle komma eller inte komma, och jag brukar helst vilja att man hör av sig vilket som..

2009-06-15 @ 00:35:08
Postat av: Anonym

har du bjudit idioter på bröllopet?

2009-06-15 @ 08:40:40
Postat av: Frida

Vi kommer ju asså men jag vet itne hur många... tror faktiskt tillomed karln (han du vet som jag ska gifta mej med) vill följa med... längtar så efter o få se hur vacker du kommer o va... pöss darling!!

2009-06-15 @ 11:00:06
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0