Tvätten..

Ja gud så mycke mer tvätt d blir när man e 4st i familjen:D Speciellt eftersom den yngsta spyr ner alla sina bodys efter 2 min typ;p Hehe.. Ska väl ta tag i lite tvätt imon tänkte ja..

Idag har vart en relativt lugn morgon o sen vid 15 typ så kom mamma o hämta upp mig o barnen så åkte vi te willys o handla o sen ut te min mormor o morfar. Dom blev jätte glada att vi va me. Dom hade ju fortfarande inte sett Dennis. O Dennis blev ju hel kär i sin mormor o skratta HELA tiden åt henne:) Tror ni hon va stolt eller? ;) Sen när vi kom hem här så grilla ja o Mattias o kolla på en film. Mys,mys! Sen kan vi ju räkna bort att ja somna efter halva filmen iofs;p Me skit i d:D

Ska snart gå o sova tänkte ja. Ska amma Dennis bara sen blir d sängen. E fortfarnde trött liksom. O du anonyma människa. Man kan skriva både 070809 o 090807. Oftast skriver man så som du sa (090807) me i Usa så skriver dom ju tvärt om:D O ja vill skriva på d sättet för d ser häftigare ut;) Står till o me så i min ring.. Me visst d kommer o missförstås av många me hur många ska kolla i min ring sen då;p

Me läge för sängen då. Sov gott allihopa iaf..

Tror att en vis person inte tycker så bra om mig längre, me ja e ärlig så take it or leave it!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja visst e det lustigt det där med inköpslistan... Som du sa snart har vi en bebis här hemma med... jisses.. det går fort nu. Jag är ju helt övertygad om att jag får för tidigt med. Vet inte varför jag har den tanken men men... det blir en utmaning i vilket fall =)... Har du tips om vad man ska packa i BB väskan? Lycka till med med dop o bröllopsplaneringen =)

2009-06-28 @ 10:38:29
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kameran e ju prio 1 så klart... hur ska annars scrappa =D.... ha det gött...

2009-06-28 @ 15:52:45
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Frida

MÄH, kan jag få se håret då!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-28 @ 19:44:48
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0