ÅHH VA ARG JA BLIR!!!

Jävla, jävla FITT människor som snackar massa JÄVLA SKIT!!! Skaffa er egna liv ärligt talat.. Har man så jävla tråkigt så man måste hitta på lite rykten för o själv må bra eller???

Ja ska berätta för er va nån underbar människa har hittat på o sen fört vidare..

Mattias moster kom fram te honom igår o sa:
- Nee me grattis! ja hörde att Carro va me barn..

Jahaaa.. O hur i helvete har en sån sak kommit fram te Mattias MOSTER???? Speciellt när inte ens ja o Mattias vet om d:S  Ja skulle gärna vilja veta om nån mer har hört nått sånt o från vem. E väldigt nyfiken på vem som kan ha tagit en sån här sak heeelt från tomma intet o skapat sin egna lilla historia.. E d för att vi ska flytta? För att vi vill skaffa större? Måste man va me barn då eller? Kan d inte va så att Alvin bara behöver ett eget rum? Att alla hans grejer ligger ÖVERALLT i våran lägenhet? Om du/ni inte tror mig så kom mer än gärna hit o titta..

Asså ja kan inte släppa hur slut folk är i huvudet som bor i Ringarum, Gusum o Viken. Sorry me ja har hört att rycktet kommer därifrån.. Me d ja skulle vilja veta e vem fan som har hittat på en sån sak o varför? Vet ni nått så kommentera gärna.. Gärna anonymt om du inte vill att ja ska veta vem du e.. Bara ja kan få lite svar..

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Faster Sanna

ähh det är inte jag. och jag har inte hört något sådant rykte..//

2008-08-26 @ 10:08:26
Postat av: Louise

folk snckar fan överallt... Måste folk lägga sig i så jävla mycket.

O jag förstår att ni flyttar till en trea hellre. Jag menar, jag är ensam med Fisen o vi bor i en trea, annars hade heeeela lägenheten vart full av leksaker o det hade inte jag pallat!

Förstår att du är sur.

Kram!

2008-08-26 @ 11:47:16
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: Tessie

Tss. vet hur det är. Jag är också på smällen enligt folk, även fast man får frågan flera ggr i veckan och ger ett nej till svar, så försvinner inte rykterna heller. Då slutar man bry sig.

Efter ett jävla tjat om att vara på smällen så borde jag vara i 7månaden nu, hm. var e magen då? :D haha.

Hoppas du får nå vettiga svar, och får eventuellt reda på vem det är!



kram!

2008-08-26 @ 12:56:36
Postat av: Emma

rykten är bara korkade människors sätt att rikta uppmärksamheten till någon person vars privatliv är mer intressant en deras egna. inget man ska bry sig om.



mja du, vi bor på 110 kvm o fyra rum, men vi har inte planerat fler kottar just nu ändå. ;)

2008-08-26 @ 19:37:38
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahahahahahaha.....Vet ej om det är jag som startat nått knas.. :D :D :D

Jag sa till Carina när hon sa at ni fått en ny lägenhet...Att ja.. Nu blir du snart farmor igen då :D... Att ni kanske skulle försöka när ni fått större. :D...Men jag tror inte att hon fatta det som om du VA med barn..Hahahaha....Hoppad et inte va jag som börja ett knasrykte..Mohahaha...

:D.

hej

2008-08-26 @ 19:58:23
Postat av: Vg of course =)

Hej vännen. provar på o kommentera här (ny på sånt här=) )

Har du fått lite info nu alltså?? Hatar att folk är så jävla snabba på att bilda sig så konstiga uppfattningar och sen göra ett rykte till "verklighet". Kan ju som vid det här tillfället bli så himla himla fel. Hoppas du hittar boven i dramat för det här är ju inte klokt!! Men hur som helst, tycker om dig vännen!!

Kramar!

2008-08-26 @ 21:09:52
Postat av: Lise

Folk älskar intriger. De har väl helt enkelt så tråkiga liv själva att de känner ett behov av att hitta på saker om andras liv. Hoppas du fått lite klarhet i vem som har snackat. Folk alltså.

2008-08-27 @ 00:38:01
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: Bengt Kassler

DE VA JA DE VA JA PILLUTTA DIG

2008-08-29 @ 22:38:47

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0