Bild kollage från förr!





Ja här har ni mitt lilla urval. Undrar ni va d e för bilder så fråga bara. Orkade inte skriva en bild kommentar te varje bild;) Avsluta me en stor bild på mig o Jezzie från gbg. Bilden e tagen när ja e 17 år o nyss har gjort min första tatto samma dag. Scorpionen på ryggen som ni skymtar;) Me d syns ju absolut att d va ett bra tag sen:D haha!

Har jobbat idag oxå. Fan så segt. va ju hemma hos Maria o Roffe igår efter jobbet. Maria hade bakat bullar ja ja kom o våldgästa;) AS GODA va dom! Fick även mat Andreas hade stått o lagat. Svin gott d me. Ja blir ju bortskämd vet ni;) Iaf. Så va ja där fan te halv 1 på natten typ för vi spela massa spel o shit. Iaf. Så idag gick ja upp vid 6.. SEX!"!!!! Fatta hur trött ja va.. Så jobba ja fan te 16. Helt slut. E fortfarande me ja tänker inte lägga mig i soffan för då somnar ja:D haha!

Ska ringa Jonna snart o kolla lite skit me henne. Fan Sara du e själv o har lagt undan 8000 spänn. Va FAN ska du köpa då?? :D hahah! O ja tyckte våra 6000kr va mycke:)

Hur mycke brukar ni handla för när ni e på Ullared?

Hade värsta PSYK gubben idag på jobbet. Självklart liksom när ja va cp trött. Tjafsa me mig om att han inte behövde nått kvitto när han skulle byta en grej. HELLO!!!! varför sparar alla andra kunder sina kvitton då? O visst om han hade vart trevlig me han kalla mig både d ena o d andra så då va han inte mycke värd i mina ögon.. Gubbjävel!

Sen finns d underbara kunder på willys oxå. Ni vet vilka ni e;p haha! Typ alla e äldre o har ingen blogg:D Haha! Hatar förövrigt ouppfostrade snorungar som inte säger tack heller..

Me nu ska ja ringa o sen ska ja läsa. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin F

Jag brukar spendera mellan 2000-3000 kr på ullared. Plussar man på de lilla Pelle hittar kanske vi handlar för max 5000 tillsammans =)

2008-08-08 @ 20:40:08
Postat av: Malin F

Föresten, gillar ditt hår på de två svartvita bilderna högst upp =)

2008-08-08 @ 20:41:48
Postat av: Tessie, u know who.. :D

2008-08-08 @ 21:27:19
Postat av: Tessie, u know who.. :D

aasså, så tröck jag på enter innan jag ens hann skriva ngt! :)

Skoj och se bilder, men asså.. du har snygg frisyr på nästan alla bilder! :) tummen upp!

2008-08-08 @ 21:28:55
Postat av: Linda

hahaha vilka jävla najsa bilder du hittat på mig :D ja har några i lager jag med haha :D Börjar garva så fort ja kollar på våra gamla bilder och framförallt våra filmer haha.. inte konstigt att folk hatade oss haha.. jävla psyk ungar va vi :D Mina favoriter är nog ändå Mat-Tina som vispar kristyr och tomten med pepparkaksskägget:D hahaha.. saknar det!!

2008-08-08 @ 23:50:25
URL: http://mytreehill.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0