Frukost o cyckling!

Yes! Idag kom min pappa hit me frallor så käka vi en AS god STOR frukost me massa pålägg o sånt. Älskar frukost asså. D e mitt bästa;)

Mattias va lite små bakis efter frukosten så han fråga om d va ok om han gick o la sig en stund. O eftersom ja fick d sist så varför ska inte han få d? Så ja o Alvin följde me pappa en sväng ner på Sörping. Tog Alvin trehjuling o d gick super bra. Me ibland måste ja stanna o ta ett djupt andetag, för han har ju inte lärt sig o svänga än:) Me d går o lufta upp handtaget ja håller i lite o då skjutsar man han på bakhjulen typ så d va smidigt som fan. Fika lite nere på "stan" oxå:) Pappa bjöd. Han e snäll e han:) Gick te söderköpings bokhandlel o Astlinds o kolla lite me, o sen bar d av hemåt igen. Alvin började bli jävligt trött oxå o napp hade ja självklart glömt. Me han va inte så ledsen så ja e glad att ja inte tog me nappen. Vill inte att han ska ha den hela tiden asså.

La han iaf nu när vi kom hem för ca en kvart sen o han sover redan som en stock:) Man blir trött av frisk luft vet ni;)

Själv ska ja ta o vika lite tvätt o hänga upp den ja tvätta igår kväll o så stoppa i en te tvätt i tvärrmaskinen. Skönt o bli klar me skiten nån gång. Sen ska ja nog sätta mig o läsa lite:) Mitt bästa;)

Me hoppas ni får en fortsatt trevlig helg! Puss på er alla!

Idag bjuder ja på den bästa bilden världen nånsin skådat av mig o Maria;) Hon kommer hata mig:D Haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hata dig? Varför s´kulle jag göra det?

Tro mig jag kommer ge igen... haha :)

2008-08-09 @ 21:46:09
URL: http://soderlundmaria.blogg.se/
Postat av: carin

haha jättesnygg bild :-D

2008-08-10 @ 16:05:33

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0