Jobbat idag igen!

Yes! Va ju ledig i 2 dagar me idag va d tbx te skiten;) Nee ja trivs på willys. Hatar att Ullis ska sluta me ja har ju vissa änglar kvar. Emma, Evelina, Sara, Pernilla m.m Tycker faktiskt om dom flesta:D  O min bästaste Jerry såklart! Me han e självräknad;)

Vet fortfarande inte nått om d så kallade "gravidryktet" Me ja känner att egentligen så pallar ja inte bry mig så mycke.. D jobbiga e ju då att Mattias mosters dotter hade hört d från en på mitt jobb, o går nån te Mimmi o säger att ja e på smällen så e d ju inte så jävla kul:S D e d ända ja tycker e lite jobbigt just nu eftersom ja inte vet ifall Mimmi kommer te mig ifall hon får höra nått. jaja.. SKIT samma! Tror inte du drog igång nått iaf, Jonna, så d e lugnt;)

Imon då.. Ledig igen.. Ska klippa vid 16 me på morgonen så ska ja o Alvin åka in te stan o möta upp Emma o så ska vi hänga lite o fika på nått choklad ställe:D haha! Verkade svin gott när hon snacka om d iaf, så då ska vi dra dit;) Ska även köpa skor te Alvin. Han e nästan i akut behov av d just nu. Så fort man tar på en nike skorna så vill han ta av sig dom:S Me ja ska gå te skopunkten o ta 3 betala för 3. Världens bästa sko affär:D Blir nog ett par gympaskor, ett par vinter kängor o ett par gummi stövlar te. Går alltid åt;) Ska ju köpa ett te regnställ i Ullared så har han byte hemma oxå ifall d regnar;)

På kvällen imon kommer tjejerna minus Elin hit. Kanske ska ringa Elin o fråga om hon vill komma iofs:D Me ja tar alltid för givet att hon jobbar typ. Förlåt gumman:( Ska dra iväg ett mess te dig på en gång;) Maria o ja ska färga varandras hår o sen blir d o klippa Vicky oxå. Hon va ju här igår min pärla o då fick hon d  i födelsedags present av mig. Klipp o färg. Hon önska sig d;) Iaf så färga ja henne igår o ska klippa henne imon;)

Me nu blir d te o betala räkningarna så får vi se va vi har kvar sen;) Me sov gott sen. Pussisar!


Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0