Tjuvar!

D va precis va d va i min kassa idag.. Hade ja bara låtit henne gå igenom dom där spärrarna så hade d bara varit o ringa polisen. Lura mig försökte fittan göra oxå! Hon hade en godispåse kvar i vagnen efter att ha packat upp allt. Så ja sa:
- Ja kan ta godis påsen som står i vagnen oxå.
- Nee me den e tom.
- E den tom?
- Jaa..
Så hon betala o allt sånt o eftersom ja inte såg påsen förutom i spegeln i taket så sa ja sen:
- Me ja kan ta godis påsen här så kan ja slänga den så inte nån annan tror att d e godis i den.
- Jahaa.. Men...
-Ja asså så ingen annan tror att d e godis i den när nästa kund tar vagnen.
Varav hennes kompis frågar va ja vill o hon svarar att ja vill ta skräpet i vagnen, så då säger hon åt mig o ge mig d. O då ger hon mig allt utom denna jävla godis påse. Så ja säger:
- Me d e va ju godis påsen ja ville ha..
Varav hon tar upp en FULL jävla godispåse o säger
- Oj.. Ja trodde min kompis hade satt upp den redan?
Haha! What the fuck?? Vadå den dåligaste jävla ursäkten nånsin?? Vilket psyk asså!!

Imon e d inventering oxå. Ska va på jobbet vid 6. D sköna e att ja slutar vid 12 redan. Måste fan gå o lägga mig snart oxå. La Alvin vid halv 8 typ när Mattias o ja skulle käka. Åt så jävla god mat. Kalvfilé, kroketter o pepparsås. FAN va gott! Iaf så sitter Alvin hos mig i soffan nu. Har den bärbara. Mattias tog upp han ur sängen. Varför? Ja för Mattias klarar inte av när Alvin gråter tårar. Haha! Sa han iaf.. Han ville nog bara mys me han i soffan;)

Me nu ska ja läsa lite bloggar o mysa me Alvin;)

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0