Magen växer!

Ja känner d till o me.. Sjuk känsla me ändå så känns d sååå väl. Typ träningsvärk o känner hur den putar ut:D Haha! Svårt o förklara me vissa kanske fattar va ja menar:)

Funderar på o gå o sova vart efter för ja e svin trött. O den där jävla jobb stolen gör ju att ja får så sjuuuukt ont i ryggen så ja bara vill dö. Speciellt efter dom passen ja haft dom sista 2 dagarna:S Jobbigt o sitta ner hela tiden om d e mycke folk o stå kan ja inte göra för då slår ja i magen o får skit ont av d istället eftersom människor inte kan böja sig fram när dom ska få tbx pengar. *SUCK*

Har faktiskt inte så mycke o säga asså.. Prata me dagis o dom sa att dagiskorten skulle komma innan jul. YES! Fan va kul:) Blir alla glada som ska få ett kort:) Kommer fan ge bort hälften av alla ju.. Härliga pengar d där:/ O på torsdag e d Lucia på dagis som sagt. Tog fram hans tomte dräkt ja köpte nere i Ullared idag o skulle kolla. Så kommer Alvin o ville prova tomteluvan vilkent han självklart fick. Så ja tar på han den o så sätter han sig på golvet nånm meter ifrån mig o säger: "Mamma, kort" Haha! Så d va ju bara o hämta kameran o ta kort då:D Söta jävla unge!! Älskar dig så sjuuuukt mycke asså!!!

Me nu pallar ja inte mer.. Ska ta nått o dricka me. E fan svin törstig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA de där kommer jag ihåg från vårat käääära Willys... lata jävla kunder...

men vet du vad jag gjorde??

jag gjorde samma sak... jag sträckte mig inte längre än vad min arm nådde fast jag satt kvar på samma plats...

inte sjutton ska man väl behöva lägga pengarna i fickan åt dom eller??

Nee usch...



de är ju bra mycket roligare o jobba i en klädbutik eller jaa annat än mat butik.. för där är inte foljk super stressade och otacksamma.. nee där är dom snälla o goa...

iallfall de flesta..

tror inte jag stött på någon sur jäkel.. eller lat heller för den delen...

//Johanna

2008-12-06 @ 20:34:24
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: carin

du hade ju hunnit satt dig idag, så jag hann ju aldrig se magen :-( vill ju se oxå. det är ju så himla gulligt

2008-12-06 @ 21:03:25
Postat av: Johanna

Jo verkligen..haha.

Pluggandet går jätte bra faktiskt.. jag har mitt sista prov på onsdag och de alla alla ämnen jag har haft har jag fått VG och MVG i förutom 2 som jag inte vet än.. Så de går prima:)

nästa år blir de något svårare ämnen men jag hoppas jag klarar de lika bra:)

Du får ta kort på magen sen o visa hur den växer;)



Puuss



2008-12-07 @ 12:18:10
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Emma

mjo du, eller så scannar man in fotona på datorn o skriver ut dem själv ;)

2008-12-07 @ 19:43:36
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: rebecca

hejrö :) befinner du dig på jobbet imorgon? stängning kanske? eller är det dig jag hoppar in för? ;/ hoppas du mår bra iallafall! kram

2008-12-10 @ 18:08:59
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0