Övning ger färdighet!

D här inlägget i tillägnat Becca idag flr ja va fan en bitch mot henna hela kvällen idag;:D haha! Massa elaka skämt o så.. Me ja tänkte köra ett test me dig Becca..

Grönkål? Premier cola 6 pack? Julmust apotekarn 4 pack? Pink lax?

Haha! Såg att d va d du titta efter i pärmen idag:D Me lite enklare då..

Kvist tomater? Gul lök? Isbergssallad? Bananer?

:D Man kan inte va bäst på allt helt enkelt! Du e grym som du e, gumman;) Hoppas fan du kommer in o handlar hos mig imon nu. Har ja nått o se fram emot liksom:D Sorry för att ja e så sjuuukt seg på o räkna kassan oxå. Me ja skyller fan på dig för ja kan verkligen INTE göra 2 saker samtidigt o du pratar ju me mig hela tiden ju:D haha!

Nee.. Massa pussar te Becca idag! Hon e helt klart bäst! Lycka te me julgranen ikväll nu oxå;)

Me nu ska ja ta mig min paradis kartong o min apelsin juice o gå in o slappa i soffan. Hoppas d e nått bra på tv:n bara. Me ta hand om er!

Ps. Fan va bra Jonna! Då snor ja sängen te Alvin då om d e lugnt? Han e nämligen kass på o gå i trappor så ja kan inte lägga han på en maddrass:S Me han sover oxå vid 12. Blir nog bra d där tror ja! ;)

Puss o kram från das Tjockis;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHA! jag kan fan ingen av dom svåra :D

men dom andra grejar jag lätt :D 4807, 4666, 4061 och 4237? fast det var fan svårt när jag inte hade tangentbordet ;P



puss påre tjckis! kommer imorgon :)

2008-12-22 @ 21:14:37
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0