Världens värsta vs bästa mamma!

Mmm.. Sitter här o undrar vilket ja e utav dom:S Alvin va nämligen jätte hängig igår o gnällde som bara den o hade massa klet i ögonen o näsan bara rann. Imorse däremot så mådde han helt ok förutom snorig näsa. Lite klet i ögonen me ingenting mot hur han såg ut igår. Mitt dilemma e iaf att ja lär han gå te dagis. O ja lovar o svär att d e för hans egen skull. Ja kan lika gärna ha han hemma, me ja tror han mår bättre av o leka av sig me alla sina kompisar på dagis trots en snorig näsa. O i värsta fall om han nu skulle bli värre igen så ringer ju dagis o säger att vi får hämta han.. Me ja tror att han behöver o leka av sig. Mammas plutt!

Igår då.. Blev ju inte riktigt som d va tänkt me d blev super bra ändå.. Elin va här ett bra tag o vi snacka massa skit o gamla minnen o så. Min älskade Ellan;) Har saknat dig ska du veta:) Vi bestämde även att d blir utgång när lönen checkat in på kontot. Äntligen får ja använda min nya byxdress me ett par klockrena pumps te;) Därför kommer d förtäras massor av alkohol annars kan ja inte gå i pumpsen:D



Me nu ska ja lägga mig o läsa lite grann, sen ska ja ge mig på garderoben innan jobbet. Rensa lite.. När vi får lön ska d även åkas in te Lidl för dom har dom där vakumpåsarna som har gått på tvshop o som ja VERKLIGEN vill ha!! Så smidigt o lägga alla barnkläder som Alvin vuxit ur i en sån, för då kan ja även lägga ner allt i förrådet. Fatta va mycke plats vi kommer ha i garderoben då liksom:D

Me nu ringde syrran så ja ska snacka me henne nu. Hörs då! Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

tror att ellos säljer såna "påsar" också. nåt liknande, iaf. :P verkar rätt vettigt.



2008-07-28 @ 19:59:28
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0