Helt slutkörd asså!!

Nya kassa systemet.. What the fuck liksom?? Visst d va inte så svårt me dom har bytt ut massa knappar o d e annolunde me returer, utbetalningar kortköp m.m. D som va jobbigt va att man va tvungen o koncentrera sig så jävla mycke så man fick ju huvudvärk te sist asså.. O sen va d SVIIIN mycke folk idag oxå.. Typ som att dom visste att just idag e d nytt kassa system på willys så då går vi fan o handlar:D Folk, folk, folk..

O sista kunden va CP STÖRD!!!! Vi va 3 som stängde idag. Ja, Maja o Becca. Bra folk o stänga me så d va skönt. Me sista kunden iaf.. Hon kom in fem i nio me en kund vagn. Kommer fram te kassan tio över nio o ber inte ens om ursäkt utan säger istället:
- Oj va tiden går fort.. Har du nånsin vart me om att tiden inte räcker till?
(Jag) - Nee d har ja inte för ja brukar komma hit i tid..
Blir så jävla trött på kunder som tror att dom kan göra va dom vill. Ja har oxå ett liv. Ja vill oxå hem. Me d va inte slut där gott folk.. Sen säger hon:
- Oj blev d så mycke.. Då räcker nog inte mina pengar.
WHAT????? Nee me då va Jerry tvungen o gå tbx me hälften av hennes jävla varor.. O ber hon om ursäkt då då? NEE! Jävla fitt kärring!!!!!!

Me nu ska ja ta min cola o lägga mig o kolla på Hollywood gigalo. JHaha! Den e så jävla bra;) Ska jobba imon me.. Öppnar o sen hämta Alvin efter jobbet o så hem o klippa.. Fan kommer va helt död imon me.. Me ja e dledig i helgen iaf så d e skönt.. Me nu gick ja;) Pussis te er!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0