Städnoja o jobb!

Ja fy fan.. Typ 2 timmar innan jobbet idag fick ja värsta städnojan. Eller städ o städ.. Plocknoja.. Finns d nått som heter så eller? :S :D Plocka undan massa skit i vardagsrum, hall, kök o sovrum. D jobbiga va/e för att ska ja plocka undan grejer som ligger så måste ja fixa garderoben först för o organisera alltihopa istället för o bara slänga in allt över allt.

Hann ju tyvärr inte så långt på dom där 2 timmarna som ja hade velat:S Hoppades istället på att den där plock känslan skulle sitta kvar när ja kom hem från jobbet.. Yeah right! Hade fått hungerkänslor istället då;) Får se efter ja kollat lite på nätet nu.. Känslan kanske kommer tbx eftersom ja ätit nu oxå:D Haha!!

Stängde me Pernilla idag.. Hon e ju störd i huvudet!!

Haha! Nee ja bara skoja:D Hon e grym;) (Va tvungen o skriva så ifall hon läste ju;p) Fick skjuts hem av henne o hennes gubbe idag oxå. D va snällt:) Tack så mycke igen;)

Kom på massa grejer förut idag som ja måste skriva upp för o komma ihåg, me ja tappar alltid alla lappar ja skriver så ja skriver d här istället..

* Måla min gipsmage (från Alvin) grön o hänga upp den i en ram på väggen.. Måste fråga Jonna hur hon gjorde me sina. Läser du, Jonna får du gärna skriva hur du gjorde.. KOmmer ihåg att du sa nått om ståltråd nån gång:/

* Köpa en toalettpappershållare te toan. Hatar när rullarna fortfarande står i den där plast skiten!

* Rensa garderoben på all skit. Slänga o bära ner allt stort i förrådet.

*Lära mig hur man får upp våran andra vagn:D Haha! Den e ju lite smidigare än den andra stora.. Eller så vill ja köpa en ny..

* FLYTTA TE STÖRRE LÄGENHET!!! Fan va ja vill flytta nu asså.. Alvins leksaker e ÖVERALLT! Ja plockar, plockar o plockar me ändå så syns d aldrig:( Nee.. En 3:a så Alvin får eget rum!

På tal om Jonna så här mitt i alltihopa så fick ja ett mms av henne på midsommar.. På en byxdress dom *Hon o Sanna antar ja;)* hade hittat på öland i nån liten butik. Hon undrade om dom skulle köpa den åt mig. Sötisar;) Blev super glad! Då kommer ja ha 2st nu i sommar eftersom ja beställde den andra från HM oxå:D Me love byxdresser!! :D (Även fast ja aldrig provat nån;p)

Alvin e sjuk oxå:/ Inte så jävla kul asså.. Me d e så synd om han.. Han har feber o världens hosta. Han blir så gnällig när han e sjuk. Inget e bra o han vet inte va han vill. Typ som idag. Då klängde han på mig för o sitta i knät me när ja tog upp han så skulle han ner o så hela tiden. Me visst ja vet själv hur ja e när ja e riktigt sjuk. Då duger inget åt mig o ja vet inte va ja vill, så min Bubbu måste ju ärft d av nån;p

Me nu ska ja göra nått vettigt.. Typ kolla lite bloggar o så;p Ha d gött!

Just d! Hade ni alla en bra midsommar eller? Gjorde ni nått speciellt? :)

Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste göra dig besviken... De gjorde jag inte. Av den anledningen att det hade blivit för kallt o vara barbent o ska jag ha den ska man vara barbent!

Plus att de nog var tur spillde en del alkohol på mig själv 2 ggr HAHA:D

men visst är den snygg??? jag vann den på tradera och jag måste säga att de gjorde jag bra..För den är så förbannat jäkla snygg:)

Visst kanske hade blivit billigare om jag varit i Thai o köpt den men ofta man åker dit o resan kostar...

Nae jag älskar den hehe:D

jag bytte blogg för att den förra själva namnet på den var lite av en grej för mig ett tag men de har tappat själva klangen.. och jag kommer ju förmodeligen vara johanna karlsson gannska länge så därför fick de bli så:)

kram kram

2008-06-21 @ 22:42:13
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej bild nr 2 är den där fontänen i rom de ska spela in vid nu i sommar. Davincikoden är inspelad i Paris ;)

Nej inte vunnit på lotto men lärt oss hur man sparar :D Det är rätt billigt till Rom också. Lite mindre än 5000 för flyg och hotell mitt i centrala och historiska delen av rom. Nära till allt vi turister med våra kameror vill titta på ;) De kommer nog missta mig för japan där nere, kommer ta kort på allt :D



Vad ska ni hitta på i Rom då? titta på alla sevärdigheter? :)Rom är en sjukt härlig stad, har visserligen bara vart där en dag för många år sen, men det var superbra då, det är det nog nu med! Hoppas ni får kul :) Ja lägger upp alla bilder från vår resa, så kan du titta innan ni åker :)Puss!

2008-06-21 @ 23:04:06

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0