YEEEEEY!!!!!

Nu e den min:D:D Fast inte svart som ja egentligen ville ha utan.. Tadaaaa! GRÖN! D e ju liiite mer ja asså:D Tyvärr va den en rätt ljus, lustig grön me den kan nog se ok ut ändå;)





Nu har ja fastnat i online shopping träsket så ja beställde ett par shorts (Gröna) o en tub topp (svart) te mig oxå:D Nice, nice!



För övrigt fick ja hem d andra från HM idag. Den rosa klänningen ja beställde te mig passa bra som fan.. O så fick ja ju hem 4 par shorts åt Alvin oxå. D som va meningen att ja skulle beställa sist;) Dom gröna me döskallar på fick han även i orange. O dom turkosa fick han även i svart/gråa.



Me nu pallar ja inte me d här mer.. Ville bara berätta att ja nu ska få min byxdress:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ser vad johanna kan bidra med... har fått dig att fastna i internetshopping träsket med:P

Nej vars..

Hoppas att allt är bra...

//Johanna

2008-06-17 @ 22:26:23
URL: http://onlyonelife.blogg.se/
Postat av: Malin F

Isabelle har sånna där blå, men i rosa =) Hur söta som helst..

2008-06-18 @ 19:53:15

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0