Asså ja e så lat..

Så om ni vill veta va ja gjorde igår kväll efter jobbet så läs Wg´s blogg:D Va riktigt jävla as kul asså! FAN va vi sjöng:) Tack för ännu en klockren kväll:D

Själv ska ja gå o jobba nu. Känner inte för d alls samtidigt som ja ändå gör d.. Sjukt.. Ska möta upp min pappa utanför innan ja ska in o byta om te jobb kläderna. Han ska få sin mp3 spelare me lite musik på. Han har ju ingen data.

För övrigt så får ja nog ta o be Lise om ursäkt för imorse.. Du måste tyckt att ja va psyk!! :) Me mitt humör e inte o leka me nu för tiden så e ja sur så e ja verkligen SUR! Va inte menat att d skulle gå ut över dig, om du tyckte att d gjorde d.. Sorry:/
D lustiga va att ja va inte sur på nån speciell utan ja hade bara världens kortaste stubin. BLÄ på mig!!

Imon blir d nog klippa lite. Bra för ja/vi behöver cashen.. Nästa helg e d Ullared oxå. Hoppas fan vi kommer in nu asså!!!

Me nu ska ja byta bajs, sen ska ja gå. PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: JOhanna

HAHA Ullared är inte att leka med...

Killens syrra brukar åka minst 2 ggr om året och har åkt i flera år och nu när vi var där förra helgen sa hon att hon ALDRIG hade sett så mycket människor på ullared någonsin...

de var helt galet mycket folk..De var proppat överallt..

de fanns inte en enda tom fläck på hela golvytan..

Helt tokigt...

men du kan ha tur med:)

lycka till..

kram kram:D

2008-11-23 @ 15:28:17
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Kicki

jisses har totalt glömt bort att du var frissa! Vad tar du för en klippning?? Intresserad av o klippa mig?? kram kram kicki

2008-11-23 @ 16:43:17
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Vg

hahaha jag älskar att du är "lat" =) så kul att vi annars liksom skriver o precis samma saker eftersom vi umgås rätt hett =)

Men jag tycker verkligen att det är riktigt riktigt kul o vara med dig/er! det gör vi allihop här hemma =)=)

2008-11-24 @ 21:14:59
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0