Bokklubb!

Jo d e ja me i en:) En som heter skaparglädje där man får hgem en tidning varje månad typ så kan man beställa va man vill ha. Om man vill ha nått. Iaf. Fick den första tidningen på posten idag o guuud så mycke kul d fanns i:D Även om ja inte beställer nått så finns d små tips o grejer i den ändå. Blev lite kär i ett tårtdekorationsset som d va halva priset på, me inte just nu.. Efter jul o allt sånt kanske.. Me nu blev ja svin inspererad (stavas?) o börja pilla me massa papper o skit:) Börjar ju inte förens 15 så lite hinner ja kanske.. Får se va ja gör..

Va nere på Astlinds förut o hitta bästa boken te min "bebis" (Alvin) så den shoppade ja åt han. Däremot så slog ja faktiskt in den så blir d en julklapp för han får så mycke annat hela tiden så ja kan gott hålla lite på den åt han;) Ni kan ju gissa va den handla om? ;p haha!

Me nu ska ja dra mig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Vg

Han älskar verkligen sitt skum =)=)

Jag är jättennöjd med håret Carro, verkligen. O det säger jag inte bara för att det är du ;0) Idag är det liksom klockrent, och inte alls "lockigt" Så det var ju positivt....bilden kommer snart, promise =)

2008-11-04 @ 14:30:34
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha, ja justdet!

okej :) vi tar det en annan gång

men vafan?! jag hörde att polisen hade varit på willys och tagit snattare idag? ;O

2008-11-04 @ 15:52:28
Postat av: Kicki

Hej hej... Pysselpassion ligger på Repslagareg. nästan brevid Handlar´n o Lindahls... De har även en webbshop... www.pysselpassion.se ... se upp för man blir rätt fattig där =D Kram på re

2008-11-04 @ 18:09:58
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Jonna

ta lite före bilder på lägenheten..Kan va kul o se skillnaden!! :D

2008-11-04 @ 19:06:33
Postat av: sanna

Varför får man aldrig se er hela familjen för??

2008-11-04 @ 19:23:59

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0