Ett gott skratt förlänger livet:)

Ja o fy faaan så sant d e:) Garva så ja tjöt igår asså.. Haha! Så sjuuukt kul hade ja o VG. Satt hemma hos henne o spela singstar halva natten. (Nördar vi vet;p) Me helvete så kul d va. Nirvana va liksom våran grej kände ja:D haha!!

Asså egentligen har ja NADA tid o sitta här me ja ville bara skriva en liten rad:) Ska lägga Alvin snart o sen ska ja bege mig in i hans rum o röja så målarna kan fixa d på tisdag. Måndag skulle dom fixa nått annat tror ja.. Älskar förövrigt mitt nya kök o min nya hall!!! Bilder kommer:)

Me om ja ska röra mig då.. Ska nämligen börja jobba vid 16 oxå så ja vill ju gärna hinna me lite.. Åhh ja blir så trött när tiden inte räcker te:/ Me imon e ja iaf ledig så då ska ja röja d sista i Alvins rum o fixa o trixa lite här hemma. Fortsätta tvätta all cp tvätt bla. Me nu står Alvin o sliter i mig så vi hörs! PUSS!

Kommentarer
Postat av: JONNA

Kan inte thias röja...??Han spom går hemma helöa dagárna!

2008-11-09 @ 18:16:47
Postat av: Vg

hahaha, ja, nirvana var verkligen vår grej!!!! Såg reprisen av Idol idag o såg att Lars sjöng just våran låt...hahaha, idag kunde jag sjunga med bättre ;) grymt kul var det igår!!!!!

2008-11-09 @ 19:27:39
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0