Ja älskar mina målare!

Gud va goa dom e asså.. Nu e dom på lunch me annars håller dom på i Alvins rum för tillfället. Ska även börja i vårat sovrum. Så här hemma e d KAOS asså.. Undrar hur fan vi ska sova ikväll:S Me d får Mattias lösa för ja jobbar kväll idag.. Annars får ja la sova i en fotölj;p Alvins säng står för tillfället i vardagsrummet. Våran står i sovrummet me där ska dom ju spakla o grejer så d kommer ju stinka där inne.. ÅHH ja DÖÖÖRRR va jobbigt allt e.. Me ju fler rum dom tar i taget desto fortare går d vi får ett fint o beboligt hem:) Kommer bli så himla fint när allt e klart. O d bästa e att den sista november e d ju 1 advent o då e d JULPYNTNING som gäller:D O samma helg e d ner te Ullared o shoppa julklappar. O ett o annat julpynt;p Även om d inte behövs..

För övrigt ska ja passa på o be om ursäkt te alla mess o telefonsamtal ja inte svarat på eller ringt folk me d e jäääävligt mycke just nu så när dagen börjar varva ner så orkar ja inte prata.. Me ja lover o ringa er alla inom en snar framtid;) 

Igår då.. Ljusparty hos VG. Asså shit.. Dom har ju dragit ner mig i ett träsk:D Haha! Svin mysigt va d o massa, massa fina grejer oxå. Liiite dyrt me d fanns kap oxå;) Köpte bla en super fin skål som ja ska ha på köksbordet me flyt ljus som hette snöflinga så d blir nog as fint! Jul snart ju;p O så köpte ja ljus formade som snöbollar oxå. Love them! Funderer på om ja ska ha nått sånt party i framtiden o bjuda in alla brudar man inte träffat på 100 år. D va verkligen svin mysigt.. O Vg.. Du e självbjuden på mitt party;)

Me nu ska ja dra för min karl e DUM I HUVUDET!!!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Sellan du tycker han är dum i huvudet ;)

2008-11-11 @ 15:45:36
Postat av: frida

vad har stackars Thias gjort nu då? :) ALLA karlar e dumma i huvet med jämna mellanrum tyvärr. Vill se massa kort på lägenheten med när den e färdig :) Kommer o hälsar på så fort dom målat färdigt, kanske fått mitt körkort då :)

2008-11-12 @ 09:59:43
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: Vg

hahaha klart jag kommer då!!! Maria får ha ett hos dig =)=)=)

2008-11-12 @ 11:54:16
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0