Ja har VÄRLDENS bästa pojkvän!

Säger d alldeles för sällan. Vi bråkar mycke, fine, me när ja verkligen e ledsen så finns han ALLTID där. ALLTID!! Han försöker alltid trösta o komma me förklaringar te min fördel:) Han vill ju bara att ja ska bli glad igen.. Nee. Ja kunde inte ha hittat en bättre pappa te mitt/mina barn. Ja älskar dig så sjuuuukt mycke Mattias Frank. Du e verkligen mitt allt! Tack för att du orkar tas me mina humörsvängningar me ilska o gråt nu när ja e gravid oxå. Alla känslor blir ju typ 100 gånger värre nu oxå. O så sitter ja o tycker super synd om mig själv:. O d gulliga e att han sitter o kramar mig o tycker precis lika synd om mig som ja tycker om mig själv:) D svåra e i allt detta att ja vet inte va som hänt? Varför e ja ledsen? Ska ja va ledsen? D kanske inte e nånting utan att ja bara överreagerat som en idiot. Mattias trodde la på den;) Me ja vet inte.. Orkar inte tänka just nu.. Blir bara trött av o gråta o nu har Mattias åkt me Svesse te garaget så nu e ja själv igen. Alvin sover. Me vi får la se om d löser sig eller om ja ska börja min sorgeprocess. Gud va jobbigt allt blev.. Me ja har en förmåga o göra allt så myyycke större än va d egentligen e så vi får la se.. Drömde om d inatt me.. Vakna helt förstörd.. Fast då löste vi ju allt.. I drömmen asså.. Jaja..

Mattias du e min livslevande ängel! Älskar dig så d gör ont<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0