Moget o röka när man väntar barn!

Den kommentaren hade ja nyss på min blogg.. Ska ja va ärlig så har ja mått lite dåligt över att ja inte kan hålla mig ifrån ciggen, me när ja läste d där så blir ja bara anti.. Ja kan oxå tycka att vissa tjejer kanske röker vääääldigt mycke för o va me barn (en tjej, en gång) me ja skulle ju ALDRIG säga d te henne, eftersom d har inte ja ett skit o göra med. Sen får folk snacka skit om mig, fine. Me ska du säga en sån grej så säg d o titta mig i ögonen. För helvete!

Ska snart te Vg o spela nya singstar:D ABBA!!!!!! :D:D:D O FY FAAAAN va ja ska RÖKA!!!!!!! ;p Hehe..

För övrigt måste ja bara berätta SÖTASTE grejen som hände idag på jobbet.. Satt där i min kassa så kommer d en mamma me sin dotter o dom pratar inte me varandra eller nått utan den lilla flicka, som ser väldigt blyg ut, kommer o ställer sig framför mig så ja hälsar varpå hon säger: "Gud va fin du e i håret" Asså vadå sötast!!! Blev så jävla h
glad o sa tack så jätte mycke o sa även te hennes mamma att hennes dotter hade gjort hela min kväll. Varpå (Tänker inte skriva "Varav", Vg för du bara mobbar mig:D Haha!) mamman säger: "Ja hon säger inte sånt där om hon verkligen inte menar d" Asså gud va söt unge:) O inte bara "Va fin du va i håret" utan "Gud va fin du va i håret" O va kan hon ha vart .. 5-6 år kanske.. Min kväll va gjord iaf;)

Me nu ska ja ge mig på o ladda över lite låtar te min pappas mp3. Hoppas d funkar.. Eller rättare sagt. Hoppas ja fattar:D hahaa!

Me nu gick ja! PUSS!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0