ygfdwusgfygwed

Fantasi?? Nee:D

Imon ska Sara fixa min blogg:) D ser vi fram emot:) Oj, oj, oj va kul:):):) Hon e bäst;) Så nu har ja skickat lite bilder på msn oxå. Massa sötis bilder på Alvin;) O vissa på mig o Mattias oxå;)
¨
Imon e d jobb, fast först ska vi in te stan me Svesse o Vg. O Liam såklart;) Ska in på Timarii (stavas?) o köpa lite skit ja o VG. Min nya favvo affär för små skit då:D haha!

Snackar me ett gammalt ragg på msn nu, o han har fått barn sen sist vi prata (dottern e 7 månader så d va ett tag sen vi snacka asså;) Me gud vilken knubbis dotter;) O söt.. Lik sin pappa;)

Me nu ska ja skicka mess te Vg o fråga om hon vill röka me mig.. Jävla VG! Ja ska ju inte röka ju:D

Me puss på er så hörs vi då;)

Älskar min bebis<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vae e det för små pyssel du ska köpa??

2008-11-20 @ 06:10:55
Postat av: Anonym

Men du röker iaf? :/

2008-11-20 @ 09:43:03
Postat av: carin

ajabaja, inte röka med bebbe i magen smisk

2008-11-20 @ 09:52:42
Postat av: Ella

Moget o röka när man väntar barnn!

2008-11-21 @ 17:51:58

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0