AS ont i huvudet har ja!

FY FAAAAN ASSÅ!!!! O d går verkligen inte över.. För d första så försov vi oss imorse te dagis så vi blev en timma sena. Fast d gjorde ingenting:) Alvin va lika glad ändå när han te slut fick se sitt dagis bakom krönet där vi går. Han älskar verkligen d där stället. Hem slänga mig på soffan en stund o somnar. Sov en bra stund (vet inte exakt) o vaknar me att ja fortfarande har ont i huvudet. What the fuck??? O nu satte ja mig här en sväng innan Mattias ska skjutsa mig te jobbet. Älskar dig, Baby;)

Me ja måste skärpa mig nu för Becca o ja måste ha så där sjuuuukt kul som vi alltid har när vi jobbar tillsammans. O d går INTE me den här huvudvärken.. Ska även tvinga henna o åka på bandet när alla gått hem o vi har stängt:D Får se hur glad Kerstin blir över d, me vi måste ja prova:D Haha!

Nu ska ja ta på mig! PUSS!

Kommentarer
Postat av: WG

Okej, tänkte ta tag i det här nu

så här har du blogg dressen =)

välkommen in

2008-10-21 @ 21:34:33
Postat av: Anonym

gör ett "massutskick" =)



Nu är jag här...ska göra ett tappert försök att blogga jag oxxo ;)



Så här är adressen, välkommen in =)

wirrevg.blogg.se



Kramar Vg

2008-10-21 @ 21:45:23

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0