Foglossning!

O herregud! D har ja fått:S Svess, VG o Liam va här igår o umgicks lite, o då berätta VG att all jävla smärta ja har i svanken e foglossning. Så sa hon även att om ja har så här ont nu så kommer d bara bli värre o värre.. KUL! .. INTE!! Jaja.. Va ska ja göra liksom:S Bara o ta..

Jobb idag då.. Börjar vid 16. Känns som dagen vart sviiin lång eftersom vi har ställt tbx klockan oxå. Alvin har vart jätte ledsen ett tag nu o te slut gick han o la sig i sin säng o ville ha välling.. Jahaa.. Börjar bli sjuk igen kanske? Han har liksom redan sovit middag. Jaja.. Va ska man göra liksom.. Hålla han vaken ända te 19 ikväll? D hade inte gått! Me han får sova i en timma o sen får han komma upp igen så får han o Mattias mysa i soffan ikväll me resten av lördags godiset vi åt igår..

Förövrigt gjorde ja eget potatismos me fiskpinnar förut. Fy FAN så gott d e asså:D

Me nu ska ja kolla lite bloggar sen blir d fixa sig lite,.. Typ byta kläder asså:D Haaha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Vg

Hahahahahahaha vad jag garva är jag läste det du skrivit som jag sagt, kände mig som en läkare =)=)=)

Får väl lov o lägga in att det är ju inte 100 säkert att det är foglossning men precis som du beskriver har jag. Det är inte 100 att det blir värre, men hemskt sällsynt att det blir värre. Dock hoppas vi på att du har tur och att det inte förvärras så mkt utan kanske stannar dr det är nu....du ska få låna mitt bälte!! För hur som så börjar det tidigt på sig o då ska vi försöka lindra så mkt som möjligt! Hälsa mattias att massage är grymt skönt ;)

2008-10-26 @ 23:24:35
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0