Hemma igen!

Har ju vart d ett tag me iaf:D Jobba 13-19.30 idag. Funka asså.. O när ja kom hem så hade Mattias hållt Alvin uppe så ja skulle få träffa han innan han gick o la sig:) Så åt vi en väldigt sen kvällsmat allihopa. Mattias hade köpt hem bröd från marknaden idag. O munkar te mig *love* O Alvin hade fått en traktor av sin farmor o frafar som han så stolt visa upp när ja kom hem. Jävla bo´n unge;p

Me när ja kom hem förut. Måste bara berätta för d va så jävla mysigt. Iaf så satt Alvin i en fotölj o kolla på tv o Mattias gick omkring o prata i telefon. Me Alvin hörde inte att ja kom så ja tog av mig jackan o d o när han väl såg mig.. Herreguuud va glad han blev:D Hoppa ner från fotöljen o sprang verkligen ut i hallen o gav mig en bamsekram! Inte bara upp i famnen nu asså utan en BAMSE kram me hans lilla "Mmmm" samtidigt som man kramas! Älskade unge!!

Nu ligger han iaf i sängen me sin välling. Han börjar bli mer o mer kär i den asså.. Me han äter ju bara på kvällen o mig stör d inte så då kan han få göra d;)

Me nu ska ja gå o kolla på ghostship o se om den filmen e nått o ha. Sara sa att den sög.. mattias me.. jaja.. Vi får la se! Puss på er iaf!

Kommentarer
Postat av: rebecca

är det inte den där dom kapas på mitten? USCH!

2008-10-23 @ 08:27:33

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0