JA VÅGADE!!

Haha! Iofs va d inte mycke kvar nu me iaf.. ;p

Dagen började me att ja o Alvin gick upp vid 8 typ o mös i soffan o käka frukost inne i vardagsrummet. D gör vi aldrig annars så d va mys;) Sen när klockan blev halv 12 så typ sprang ja te bussen. Skulle träffa Maria inne i stan. Hennes syrra Sara höll på o öva uppsättningar te hennes gisäll. (Stavas d så?) Iaf kom dit o titta lite. Träffa även Yvonne o Kjell. Dom kände knappt igen mig me ja e svår o glömma så dom kom snabbt på vem ja va så fort ja öppnade käften:D Haha!

Iaf när Sara va färdig me Maria så övertala ja henne o klippa mig.. igen:D Har haft damp på håret efter ja klippte mig för en vecka sen. Blev en sån där jobbig mellan längd på allt bara. Så som överskriften lyder. Ja vågade:D Ja klippte page!! Fy FAAAAN va ja trivs!! Klockrent blev d. Tycker fan ja passar i d som fan oxå:D Verkligen Älskar d Sara! Du e bäst!

Vi bestämde även att Sara ska färga mig brun o klippa en KLOCKREN frisyr. Sara får bestämma lite. Ja litar på henne. Speciellt när ja e så nöjd me håret som ja e:D

Me nu ska ja o Mattias fortsätta kolla på vänner! Kanske skriver mer om min o Marias dag sen. Va ju me henne hela dagen idag. Grattis te dig o Andreas idag oxå. Hela 6 månader firar dom idag:) Grattis, grattis! Me nu gick ja! Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lägg ut en bild på frillan då? Vart ju as nyfiken :D

2008-10-20 @ 19:52:03
URL: http://sarafrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ, fyfan så dum jag är. jag såg ju att det var värsta skillnaden, och jättefint, men jag vågade inte säga nåt för jag visste ju att du klippte dig förra veckan och då kan jag ju inte komma nu och "ooh, vad fin du r i håret". men jag tyckte fan det såg kortare ut :D döfint! ses imorgon :) börjar du tre eller? puss

2008-10-20 @ 20:00:45
Postat av: Jonna

Vill ju fan se bild!

2008-10-20 @ 20:12:42
Postat av: WG=)

Klockrent då!! när får man kika på den frillen då??:):)

2008-10-20 @ 20:29:09

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0