Jobb hela dagen!

12-19.45. Känner la inte riktigt för d me d e ju för att ja inte mår bra heller. Me i förrgår när ja ringde för att Alvin inte va bra än o skulle va hemma torsdagen me så tyckte ja "hon" blev sur, o ja orkar verkligen inte ringa o sjukanmälla mig idag då. Då kan dom sitta o titta när ja torkar min nästa 718ggr o hostar o har svin ont i huvudet! Visst mår ja bättre, me ja får se d så att ja e ju ledig i helgen så ja får vila upp mig d sista då. Alvin mådde ju bra idag så han fick gå te dagis.

Me nu ska ja fixa mig lite o sen blir d kanske käka nått mer litet o sen dra. Leta lite efter kabeln kanske.. Om ja pallar;p Meha d bra! Puss!


*E så himla glad för din skull! Stolt över att du våga säga allt vi prata om. Låter kanske töntigt o säga stolt, me du e grym som våga. Massa <3 te dig*

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0