Jul!

Ja längtar så ja tror ja DÖÖÖÖR!!! Asså d behöver inte va själva julafton utan ja tycker faktiskt att allt d där myset INNAN julafton e d bästa<3 Massa mys me familj o vänner o pepparkaksbak o julpynta, sätta upp granen. Göra världens fulaste pepparkakshus som ja alltid lyckas me;p O d här året så e Alvin så pass stor så han kan hjälpa te o klä granen o baka lussebullar o peppar kakor o dekorera d fula pepparkashuset;) Asså ja längtar så ja får ont i kroppen!

Ramunderstaden har dessutom LOVAT(!!!!!) att d ska va färdig tapetserat här så ja kan julpynta den 1 advent. Asså förstår ni va mysigt?? Ja kan säga att ja e inget fan av julafton längre som ja va förr (kanske för man fick mer paket förr:p) me just allt mys innen. Tror VG o ja prata om d sist oxå, att d e d som e d bästa<3

Hitta även en bild på google (som vanligt) som såg super mysig ut. Riktig "hemmabild" så att säga;)



Take care! Nu måste ja vika tvätt.. Ta mig i kragen e ett måste annars kommer ja slå ihop snart.. Puss!

Kommentarer
Postat av: tessie

Du är inte ensam om att längta :)

2008-10-28 @ 11:41:45
URL: http://teeessie.blogg.se/
Postat av: Vg

Nej jag vet, jag var lite känslofylld när jag skrev det där. Saknaden efter Alexander kommer över mig ibland, undrar hur annorlunda allt hade varit. Han o Liam hade ju busat o styrt. Livet är så fruktansvärt orättvist ibland!

Jag längatr oxxo efter julen. Min bästa tid på året!!! Stjärnor o stakar som står o lyser så mysigt =)

Jag lånar mer än gärna ditt sims, är supersugen att spela ;) men jag vill kanske klippa mig oxxo....får se om jag törs, helgen kanske?? Jobbar du?? kramar!

2008-10-28 @ 20:31:46
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: carin

ja vet. visst längtar man till jul o mys. vi tjuvstartade lite. åt mini mini jultalltik häromkvällen. sviingott!! :-)

2008-10-29 @ 14:01:22

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0