Nyss ätit o fyllt i dagis papper!

Fiskpinnar o spagetti idag. O köttbullar te Mattias istället. Fan va gott d va. Va super länge sen ja åt fiskpinnar o spagetti o grillkrydda. Levde ju för fan på d när ja bodde hemma fortfarande;) Så har ja nyss fyllt i våra inkomster så kommunen kan fastställa vilken summa vi ska betala varje månad te dom. Tror d blir tyyyp samma för ja tjänar lite mer o mattias lite mindre eftersom han e sjukskriven.

Har nog inte så mycke mer o berätta om tyvärr så ni får ta d som erbjuds.. Hoppas d duger för stunden;) Nu ska ja se va man ska hitta på innan jobbet då. Har ju värsting passet 16-19.30 idag. Vet inte riktigt hur ja ska klara d;p haha! 

Måste ju säga att igår morse (vet inte om ja skrivit d här redan så skäll på mig ifall ja har d) Iaf så hade Alvin vart vaken mycke den natten o klättrat på både mig o Mattias så när han vakna tidigt då så va ja inte på mitt bästa humör eftersom ja va CP trött. Me så kommer min älskade unge upp i sängen o ropar självklart mamma 200ggr o när ja då svarar te slut så pekar han på min mage o säger:- "Bebiiis" SÖTNOS liksom:) Har sagt d te han 2 ggr kanske me ändå så lägger han d på minnet;)

O imorse va han oxå sötast i världen. Ropa mamma o stod vid min säng kant så svara ja varav han säger: -"Ja vaken!" hahaha! Så jävla otroligt söt asså. Han pratar som en tok heeela tiiden nu o duktig som fan e han. Allt ja säger härmar han:) Härromdagen spela vi fotboll så tappar ja min sko o då skrattar ja fram. -" Nee me ja tappa min sko" O Alvin säger: -" Mamma, tappa sko" What the?? Säger ju att han e duktig:D *Stoltaste mamman i världen;)*

Me nu ska ja ge mig på o läsa en blogg eller 2 innan mitt värsting pass väntar;) Puss på er!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0