Ramunderstaden!

Idag så har dom vart här 2 ggr. Första gången kom dom me trådbackar för d hade vi ju inga när vi flytta in:S O så nu kom dom förbi o fixa ugnslisten o dörrhandtaget. O igår va dom här me en ny toaspegel. Så sakta men säkert så börjar ja trivas mer o mer:) Klockrent blir d ju först när målarna har vart här o självklart när ja fått upp alla kartonger o så. Me nu har ja iaf börjat tvätta så kan ja ÄNTLIGEN lägga in våra kläder i garderoben! Me d som e PISSIGT e ju att ja måste tvätta om VARENDA plagg vi äger o har pga att dom har legat i plastpåsar alldeles för länge.

Klippte min skit förut. Han blev sååå fin. Ni kommer tycka ja e störd nu me eftersom d e dagiskort i november så spara ja mycke på nacken på han eftersom ja vill att lockarna ska komma me på bilden:) Så lite hockyfrilla har han nu me guuud så söt han e;) O duktig. Han satt så jävla still från början te slut när ja klippte han o eftersom han har så sjukt mycke hår så får ja klippa han som man klipper en vuxen, me annars har så små barn väldigt tunt hår o man behöver inte följa alla regler helt eftersom d knappt finns hår på huvudet te d;)

Leta som en IDIOT efter min kamera kabel förut me. Borta!! Totalt asså! Självklart ligger den i nån jävla påse eller kartong me ja trodde ja hade sett den sen efter vi flytta in me tydligen inte:( Har ju massa, massa bilder ni inte har sett. massa gamla+ en massa nya. Tex på magen, Bubbus nya frill, lägenheten m.m m.m. Jaja.. D kommer väl vartefter. Ska fråga Mattias när han kommer hem om han sett den. han har vart nere i gusum o kollat på fiskarna. Guuud va kul. ja o Alvin va hemma o måla o klippte o så istället. O käka gröna pannkakor;)

Idag blir d gryta på fläskytterfilén vi hade i frysen. Mattias ska göra en klar gryta den här gången. Me massa morötter o grejer i. MUMS!! Börjar redan bli hungrig me ja får nog ta nått emellan för en sån gryta tar ju typ 100år. Skulle fan ätit pankakor me Bubbu förut. Jaja.. Lätt o tänka på nu:)

Får se om ja ska ta o hänga lite tvätt nu då o skicka in en ny innan Alvin vaknar igen.

Sen nu om allt går bra me min bebis o magen o så vill ju ja att om d blir en tjej så vill ju ja att hon ska heta Alicia. Tyvärr vill inte Mattias d, me ja ska försöka övertala han:D Felicias bästa kompis heter d o hon passar så bra o heta d o så e hon så sjukt söt så då föll ja för d namnet:D Alvin skulle kanske hetat d om han blev en tjej me d blev han ju inte:D Me har ni några andra namnförslag som passar me Alvin? Tips, tips, tips:D

Me nu ska ja dra mig. Fan va hungrig ja e.. Undrar va ja ska käka då.. En mack jävel som vanligt kanske.. Eller flingor o mjölk.. Mmm. D blir d nog:D Hej på er!

Kommentarer
Postat av: tessie

Jag vet iaf vad min dotter ska heta, Cassandra. :) tycker det är så fint, :) men jag kanske inte ens får någon dotter, men man kan ju alltid drömma iaf :)

Du är inte ensam om att "tappat" bort saker under flytten. och ändå är de flera månader sedan jag och emil flyttade så jag tycker att det inte finns några mer saker.. men men, tydligen. :) min kamera batteri-laddare är också borta, en maaaassa av mina fina kläder och så. skumt skumt :S



Hoppas allt är bra med er annars! :)

2008-10-16 @ 14:15:57
URL: http://teeessie.blogg.se/
Postat av: rebecca

min dotter ska heta Nora :) men jag får byta pojkvän för han vägrar, han tror att ungarna kommer rimma på hora. men då tycker jag ungarna ska skaffa sig lite fantasi ;P vill du ha namn på A eller? jag gillar ju alma och astrid men sen är jag ju en tant innerst inne också :D alcia är jättefint! känner en liten sötis som heter det! ska du jobba imorgon, föööörresten? puss

2008-10-16 @ 17:24:34
Postat av: Jonna

Alva...O ja ni kan döpa henne(om det blir en hon) till det fast att Toobe o Zandras heter de...

Thilda.

Elsa....Hahah...mitt tjej namn!

O så Jonna såklart... :D

Pözzz

2008-10-16 @ 18:38:13
Postat av: Vg

Säger bara en sak

Alvin och Alicia är så jävla klockrent!! Bara bearbeta i 173 dagar!! smajl

2008-10-16 @ 20:08:44
Postat av: Evelina

Jag röstar oxå för Alicia! sååå himla fint =) gud vad jag ser fram emot att se en till sunshine från dig, ni kan nog bara producera klockrena ungar haha

om det blir en kille då? namn?? puss ses på jobbet!

2008-10-16 @ 23:57:38
Postat av: Maria

Shit har dom varit och fixat grejjer,okej så trevligt! Måste ses snart, tyvärr jobbar jag hela helgen :( Men typ någongång nästa vecka. Vi hörs senare idag hoppas jag :) Puss

2008-10-17 @ 10:25:59
URL: http://mariasoderlund.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0