Telefonen..

Jo den har la inte vart min bästa vän dom senaste veckorna.. Har vart så trött på livet så ja har verkligen inte orkat prata i telefon. Asså eftersom d e som d e me lägenhet o allt sånt. Lusten o göra nått liksom försvinner:S Tror fan ja börjar bli deprimerad.. Illa asså:S Iaf så ringde ja Vicky förut efter att inte ha pratat me varandra på år o dar o fy fan va vi prata:D Märks att vi inte hörts på ett tag asså;) 1 timma o 20 min skitsnack typ:D Me som sagt. Fanns mycke o berätta o säga o lyssna på:) Vicky e en av mina bästa<3

Annars har d vart en sjuuuukt seg dag på jobbet idag. Inget folk alls typ o bara seeeeegt!!! Me ja snacka en massa skit me Pernilla istället så vi överlevde väl:D

Me nu ska ja fan gå o lägga mig. Upp imon me Alvin. Åka o storhandla o sen efter Alvin sovit sin middag så ska vi åka te Linköping o Frida me familj o äta gott o bara umgås.. Tyckte ja hörde nått om nån sax oxå så den får ja inte glömma;)

Me godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Vg

för det första fattar jag inte hur jag ska typ "svara" på era kommentarer, jag är lite korkad. så jag gör så här ist =)

Ja, vill färga oxxo, dock bör jag sola lite först för jag kommer se ut som ett spöke!!!! så jävla blek!!!=) men jag kanske får ett crazy ryck o bara ringer i all hast o skriker typ Carro, sax hit nu =)=)=) tror inte jag kan bestämma lång tid innan för då hinner jag bara ångra mig =)

Näe, han valde själv o skaffa(!!!!), jag sa typ bara, ska inte du oxxo ha en?? o så skaffa han en. skriver ju inte så mkt men ibland kommer det nog lite =)

Nu ska jag oxxo sussa.

Pussa Alvin från mig!! Puss o Kram

2008-10-26 @ 23:35:15
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0