Växasäng!

Yes! Den har Alvin sovit i sen vi flytta hit. 4 nätter me inatt. Första kvällen va han uppe 2 ggr o kolla läget, me d va inga problem o lägga han i sängen igen o sen somna han. 2:a natten kom han upp en gång. 3:e natten va han oxå uppe en gång innan han somna. Me igår natt eller kväll då eftersom ja lägger han vid typ 20. Iaf igår kom han inte upp en ändå gång utan somna på en gång. Mammas duktiga kille!! *STOLT*

Igår va ja även hemma från jobbet. Hade så sjuuukt ont i magen när ja vakna. Visst blev d lite bättre under dagen me d gick ju inte över helt asså. Undrar va d e asså:S Mattias har ju oxå haft AS ont i magen, me vi trodde d skulle va maginfluensa, o d kan ju inte ja få eftersom ja e gravid.. Jaja.. Idag e d lite bättre än igår oxå o te kl 16 ska d la inte va så farligt heller. Öite jobbigare på morgonen e d..

Imorse då! Sovmorgon fick vi allihopa:D Först o främst sov Alvin heeela långa natten. Vakna vid 6 fick välling o sov te 9.10 :D Fatta lyxen asså:D Kolla på film igår gjorde vi me.. 30 days of nights. Vampyr film. Inte så där jätte bra me den funka.. Sven o Vg va här oxå så vi käka lite o kolla på filmen då. Alla va cp trötta fast d va la Svesse o te sist Mattias som sov i soffan:D

Me nu ska ja leka lite me min son innan han ska sova middag för då ska ja packa upp lite mer skit. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan du inte maginfluensa för att du 'r gravid???? Lyckos dig i sådana fall =)

2008-10-05 @ 11:30:09
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: rebecca

ja, magnus ringe mig klockan sju och sa att du hade ajaj i magen ;/

2008-10-05 @ 16:17:44
Postat av: Z

Lägg av Carro. :-P Klart som fan du kan få influensan fast du är gravid. Hör du inte på mig eller? sa ju det när du va gravid med Alvin med ;-D

Puss!

2008-10-05 @ 17:49:57
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: fia

man kan visst ha maginfluensa när man är gravid..det har jag haft med bådda barnen...

2008-10-06 @ 08:28:35
URL: http://liambus.blogg.se/
Postat av: carin

jag måste fråga jag med. kan man inte få magsjuka när man är gravid?? jag som låg o spydde som en tok i 18 timmar förra månaden. svinsjuk!!

2008-10-06 @ 21:02:54

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0