Min ängel!

Prata me Vicky nyss o hon erbjöd sig o hjälpa mig packa inför flyttningen. Bestämde till o me söndag. Känns svin skönt o få hjälp. Me d krävdes mycke för mig o tacka ja. Har lite svårt för o ta emot hjälp ibland:) Maria har oxå ernjudit sig så ja kanske ska fråga om hon me vill komma. Om hon orkar. Annars kan hon ju sitta o titta på om hon vill;) Hennes specialitet e ju o städa egentligen;p Haha!

Va jobbig dag idag me ja överlevde.. Hade magknip inprincip hela dagen. Tror d bror på all stress just nu asså. Har inte ork te nånting känns d som:( Imon ska ja få lite sov morgon iaf så ska Mattias lämna Alvin på dagis. Ska ju jobba lite senare me kan få va skönt o sova ut en morgon iaf.. Ska sova massa i bilen på lördag oxå:) Skönt, skönt! Ska försöka glömma denna klump ja har i magen o tänka framåt. Ska börja packa på söndag som sagt. Måste ta tag i alla barnkläder nån dag me.. Me nästa vecka e ja ledig 3 dagar mitt i veckan så då jävlar! Tvätta upp all tvätt o packa massa, massa! Börja små städa lite grann kanske. Visst d måste ju göras om, me inte lika noggrant då:)

Me nu ska ja bege mig te sängen.. Lite bloggar först bara;)

Puss o godnatt!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0