Så då va ja klar!

Japp! Har nyligen diskat o brett alla mackor o lagt på gott pålägg inför morgon resan. Blev några med leverpastej o gurka. En me vitlöksost för ja tror bara d e ja som käkar d:D Annars om nån annan vill ha den kan ja ta en me ost o skinka för dom gjorde ja mest av. Skulle vart kyckling på halva dom me den lukta BLÄ! O skinka o ost går alltid hem;) Duger d Jonna? ;p

Ska hoppa i säng me Mattias nu. Sätta på min jänssonligan o bara


M
Y
S
A

Älskar min jönssonligan. Speciellt kommentaren:
- "D brinner hos grannen"
Hahahahha! Förlåt att ja skriver den här igen eftersom ja nyss skrev d på min bilddagbok me ja älskar när han säger så asså:D haha! Ni som sett filmen fattar,.. Ja vet att Linda fattar iaf:D

Me nu ska ja gå.. Puss på er alla!





*ASG* FY FAAAAN VA JA ÄÄÄÄLSKAR DEN!  D här e ju så jävla mycke Linda o Carro humor d kan bli:D hahaha!!!!!

-" Slääääpp min kaaaatt!!! (biter han i handen:D)" hahahahah!!!
- " Har du sett min lilla kaaatt, lilla kaaatt, lillaa kaatt:D"
Eller min andra bästa:
-" ÅHH VA FEEEEETT DU EEE!!! Nu kommer en tjockis, Nisse!"
Eller Lindas favvo:D
-" Nisse vill ha NEGERKYSSAR"

Man kan inte göra annat än o älska denna film;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahaha :D BÄSTA filmen ever!! VILL DU BADA NISSE!!?? :D

2008-09-05 @ 23:09:03

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0