Asså skärp er!

SJUKT dåliga på o uppdatera bloggen e ni.. Allihopa!!! Blä på er! Tänk på stackars mig som sitter här o e fet o bara vill ha nått o läsa;p Nee me ja ska ta tag i mitt liv lite nu o leka lite me Alvin o så försöka lägga han redan vid halv 11 idag för vi ska me min mamma o handla idag o henne ska vi hämta upp vid halv 1 o då vill ja gärna att han sovit lite iaf. Nu sitter han o kollar på Musses klubbhus. Han verkligen ÄLSKAR d;)

Betala räkningar nyss.. Förstår inte hur allt ska gå ihop:/ D gör ju d asså, me d e ju inga stora summor kvar o då kom löänen som sagt in idag:/ Nee pengar e inte min bästa vän asså. Jo om ja hade massa, me d har ja ju inte. Me ja har ju Mattias, Alvin o förhoppningsvis snart en bebis:) Ni e mitt allt<3

Nu pallar ja inte me er me.. Ska gå te sonen nu.. PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha...samma här...men men..med lite kärlek så löser det sig!!

2009-04-24 @ 16:28:41

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0