Ja kommer tröttna, gott folk!

Har redan börjat få dessa UNDERBARA sms som d står endast en fråga i.. Undrar va d kan va för fråga va? :D

-"Har du fått nån bebis än?"

Mitt svar kommer här te alla som har eller tänker skicka detta sms te mig. Ja LOVAR o höra av mig när ja fått den direkt efter! Me lägg ner messet.. Har liksom inte ens haft Bf (Beräknad födsel) än:S Den e på lördag o ja kan garantera er att den inte kommer komma förens iaf efter helgen. Har massa ja måste göra o hinna me så bebisen fattar d o kommer hålla sig inne;)

La över lite bilder te datan nyss oxå så här har ni lite nytt:



D va lite blandat.. Här kommer mer på när Sofie va hemma hos oss me sina tvilling pojkar:)




O nu tar d 100 år o lägga upp kort så ja lägger upp några te så hittar ni resten på Bilddagboken;) Länk finns här på sidan----> :D



Nee.. Nu pallar ja inte mer.. Avslutar me bild på mina (snart) 2 bebisar;)


Kommentarer
Postat av: Diana

Så jäkla söt han e din pojke asså!! :) Hoppas allt går bra me födandet sen ;)

2009-04-15 @ 23:04:40
URL: http://daiianas.blogg.se/
Postat av: Jonna

har de kommit nån bebis än?? MOHAHAHAHAHHAHAHA!!!!pssstt Passa in måndag! :)

2009-04-16 @ 06:16:06

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0