Inventering!

YES! D har vi haft idag på jobbet. Vi har ju stängt egentligen, me dom allra högsta cheferna (som e ledig alla dom här dagarna vill ja bara påpeka) dom har iaf bestämt att vi ska inventera idag- Ända dagen på året willys e stängt.. Jaja.. Skit samma! Mig gör d inte så mycke. Me ja e ju på smällen o kan inte supa så kanske e därför;)

Mobba Becca lite idag. Hon mådde ju SÄMST asså:D haha! Älskar att hon stod 5 min innan vi börja o tänkte som en idiot på vart faaan hon hade vart efter 12 igår:D Love her kan ja ju bara säga:) Tyckte synd om henne dock för hon va bara me stolpskott idag. Förutom Sarah som hon tog ifrån mig, me ja tror inte ens dom fick räkna ihop iaf. Ja hade iaf Emma hos mig fast sen fick hon binder o ja tuggummi i 7:an så ja.. Ni fattar:)

Me d va en rätt ok dag idag asså. Räkna fort gjorde vi så vi fick gå hem en timme tidigare. O underbara Sarah skjutsa hem mig. Love her to!! Nu sitter ja i soffan me bärbara i knät o har äckel ont i halsen.. Kanske borde gå te vårdcentralen eftersom d inte går över heller. Får se nästa vecka kanske om d inte gått över i helgen;)

För övrigt stod Sarah o Jenny för dagens kommentarer. Måste ju skriva ner dom så ja kommer ihåg d:D haha! Vi börjar me Sarah då som stod o kolla in massa icke-willys-folk idag när dom skulle upp på rast o så tittar hon på mig o säger: (I normal samtals ton när dom hör alldeles jätte bra)
 - Asså Carro e d fel på dom eller?
 - Ja vissa ser d ut som iaf.
- Nee på alla om du tittar.
- Asså Sarah d e ett fotbollslag typ..
- Nee nee.. Kolla! Där e deras vårdare oxå..
- Sarah! D e deras tränare:D
Hahahah! Fy fan va ja garva asså. Min bästaste drygaste Sarah! Tur att hon finns..

Den andra kommentaren för idag kom Jenny me. Ja o Jenny stod o räkna cigg så kom Emma så snacka hon o ja en massa o så prata vi även om att d va så tomt utan Ullis varav Jenny knäcker ur sig:
- Vart e Ullis idag då?
Hahaha! Ehh ja hon sluta ju här för si så där en 3 månader sen:D Älskade Jenny:)

Måste även tillägga att Steve stod för en rätt rolig kommentar idag oxå:) Gick förbi han när han höll på o fixa me läsken o samtidigt som vi går förbi varandra så säger han:
-Va? E du me barn nu igen?
Haha! Klockrent sagt:D

Annars har julen o nyåret vart bra. Vart sjuk ett bra tag nu bara så d börjar gå mig på nerverna, me ja överlever väl. Me nu pallar ja inte skriva mer. Funderar på o gå o lägga mig i sängen o läsa. Fan ska ja sitta uppe o hänga för? Nee.. Sängen it is! O kanske kolla på saw 5 på bärbara? Vi får se! Gott nytt år på er iaf! Puss puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahahaha! jag trodde också det var psyk! och sen när kerstin sa att det var en fortbollsförening tyckte jag det lät som hon sa ungdomsanstalt (hur jag nu kunde få ihop det?) så jag gick och var lite smårädd hela dagen ;P på tal om roliga kommentarer. johan (som jag aldrig har pratat med) kommenterade igår att det skulle vara roligare för honom att räkna om jag tog av mig tröjan ;O helt paff blev jag! nu jobbar jag bajs-lite.. måndag och sen inte förns fredag v. 4! I WILL MISS YOU, tjockis!

2009-01-02 @ 12:02:21
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0