Jobbat!

Yes! D har ja gjort idag. 15-20 egentligen me Emma hade jätte ont i magen så ja tog hennes pass o gick te halv nio istället. Va gör man inte för sina bästa liksom? ;) Sen när ja räknat kassan o så så sa Jerry att om ja inte orka gå kunde ja ju vänta så skulle han skjutsa hem mig, o lat som ja e så stanna ja uppe i fika rummet i 40 min te;) Satt o skrev dagis schema o jobb schema så lite nytta gjorde ja allt:) O nu sitter ja här efter en prat tur me både Vicky o VG. Ska la gå o lägga mig snart ska bara kolla lite bloggar först:)

Evelina då.. Har fått för sig att hon ska sluta på willys.. Hennes sista dag e på söndag. Hon ska börja plugga. Fan förlorar vi en te ja tycker om massa. Tur som fan att Emma o Sarah e kvar. Dom får inte försvinna. Hoppas båda e kvar när ja kommer tbx från min mammaledighet oxå. Tycker om er tjejer!! Becca e oxå en favvo me hon o ja jobbar ju tyvärr inte så mycke tillsammans:(

Nu halv ligger ja i data stolen här hemma för bebisen har kommit på att d e ju riktigt kul o krypa in under rebenen (stavas?) o lägga sig där;) Jäääätte skönt.. Verkligen:)

Elian på jobbet ligger tydligen på sjukan nu. Håll in din plutt!! Du har ju en massa veckor kvar. 2 mars ska hon ha egentligen me ja trooooor hon va lite öppen så hon fick läggas in. Rätta mig om ja har fel, Elin (om du läser detta:)

Me nu ska ja se om nån uppdaterat bloggen sen blir d la sängen. Jobb hela långa dagen imon. Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: rebecca

men whåt? nej vad träligt! då jobbar jag ju inget mer med henne ;/

2009-01-09 @ 07:09:07
Postat av: Elin

japp inne på sjukan låg jag men nu är jag ute igen känns skönt, bebis ville komma ut ett tag, men vi lyckades nog stoppade det ett liitet tag iaf. Hoppas att jag får gå några veckor till. får komma in på jobbet o berätta mer. Är ju sjukskriven nu :( hur mår du o magen då?

2009-01-12 @ 15:29:35
URL: http://elinwelin.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0