Nu e dom på väg hem!!

Ikväll runt 19.00 trodde Mattias att dom skulle va hemma. GUD va ja saknar dom!!!

Veckan har vart riktigt bra annars. Har verkligen hållt mig sysselsatt hela tiden för o inte va själv. Har vart o sovit hos Vicky. Vart me Maria o en sväng hos Vg en kväll. Ätit glass o spenderat en heldag me Frida o en del av fam Tjernström. O även haft en mysdag me Ullis Theres o hennes underbart söta barn, o så kom Becca en stund igår kväll oxå. Super vecka helt enkelt;) Förutom att ja saknat mina grabbar då:) Idag e ja bara hemma o e inne, dum i huvudet e ja för solen skiner ute, me ja ska fixa o trixa lite innan dom kommer hem här. Me ja funderar på när ja gett Dennis mat nästa gång o knalla ut en sväng. Kan va mysigt o så kanske få lite färg te bröllopet;)

Satt uppe sent igår o skrev en massa på datan som ska skickas te Marias underbara pappa som ska hjälpa mig o göra en "bok". Tror d kommer bli super. E snart klar. Gör lite nu oxå, fast tog en paus för o blogga lite;)

Mattias prata om vi skulle fixa barnvakt tills imon kväll oxå för o åka in te stan o kolla på Harry Potter. Hans förslag faktiskt:D Me d skulle va suuuper kul!! Me vi får se om d finns barnvakt. E la Carina vi får fråga för hon har ju koll på små bebisar som Dennis:) Ska sätta mig o pumpa lite då oxå så hon kan varva ersättning me bröstmjölk. Måste börja pumpa te möhippan oxå. Damn asså! Ja e så seg..

Me nu vakna bebis. Dax o gå. PUSS!

Kommentarer
Postat av: JOnna

Jag finns här oxå om de krisar med barnvakt! :D

2009-07-17 @ 19:53:04
Postat av: Jonna

okokok...Vi ska nog ut o bada nu på morgonen förmiddagen..men vi e nog hemma till 1-2...Kram

2009-07-18 @ 08:21:42
Postat av: elin

hej, jag har bara jobbat två gånger än så länge men jag börjar på månda o jobba ordentligt. okej, visst kan jag göra det. när vill du komma? vad vill du göra för nåt?

hehe ska jag göra. =)

2009-07-18 @ 16:43:43
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: elin

vart är de du ska gifta dig? ska ni gifta er i kyrka? :)

2009-07-22 @ 13:30:02
URL: http://elinwelin.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0