Håret o midsommarafton!

Ja asså håret.. Va ska vi säga, Malin? :D D behöver göras om om vi säger så;p D blev inte riktigt som d va tänkt.. Me ja e ju inte guldig längre iaf:D Haha!

Midsommarafton va ju då igår. Kändes inte så på hela dagen faktiskt:S Visst när vi dansa runt stången ja, Alvin o Sabina me annars.. Nee! Fast d va ju svin mysigt i gusum. As allways;) Das familj liksom;)

På kvällen va vi ju i Sörping hos Toobe o Zandra. Där va även Larsa o Lina o Lucke oxå. Trodde ärligt talat att d skulle va mer röj på stället me d va förvånansvärt lugnt faktiskt:S Fast d va jätte trevligt där oxå så inget illa menat:)

Idag ska vi hem te min pappa o hjälpa han o koppla in sin nya skrivare o scanner o allt va d va. Eller vi o vi.. Mattias:D Han lova d igår. Har lovat d ända sen pappa fyllde 50 o d va 19 april så ja.. Ni förstår.. Läge nu liksom;) Me Mattias sover förtillfället o Alvin ska ju sova runt 12 oxå så efter d nån gång skulle ja tro.

Me nu ska ja se om min maskin e färdig så ska ja hänga upp den. Så ska ja ställa mig o diska lite oxå medans Dennis sover.. Eller nu sa ja nog för mycke för nu vakna han precis. Suck! jaja.. diska kan ja göra en annan livstid;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Asså fy fan säger jag bara.

Jag drömde om dig inatt, att du hade tvättat ur det. Och jag blev så lycklig! Så läste jag dehär nu. Helvete :p

2009-06-20 @ 13:33:38
URL: http://mallutt.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0