Hoppas på en bättre dag idag..

Ja fy fan för igår asså. Bröt verkligen ihop totalt:S Me håller man på så som ja gör så sparar ja liksom på mig alla känslor o spar på dom tills ja te slut exploderar. O då e d inte en grej utan 1000 grejer ja mår dåligt över. Älskar iaf min underbara Mattias. Han finns verkligen alltid där för mig. Han förstår inte alltid me han försöker. Ja älskar att han kan skita i va folk säger medans ja mår sämt över va folk snackar om. Inte alla folk ska tilläggas för oftaste skiter ja i d me när d e folk man trodde man tyckte om som säger massa skit så blir ja fan ledsen:( Me Mattias e bäst o tröstar så gott han kan o e på min sida o d e viktigast. Älskade, älskade framtida man e va han e;)

O så sjukt va musiken egentligen betyder för mig. När ja mår sämst så e d denna killen som får mig o må bra igen. Måste bli bättre på o lyssna på musik överhuvudtaget. E inte svårare än o sätta i en cd i köket liksom. Här e iaf den bästa låten på skivan. Me love!!





Här e den näst bästa<3



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0