Va FAN gör ja vaken nu?

Ja d frågar ja oxå mig själv när ja kolla på klockan:S Me ja e ju inte trött!! Me d kommer ja va imon när Alvin kommer in o väcker mig vill ja lova:)

Har iaf fixat en kamera människa tills bröllopt. Bästaste Sara! I love her!!! O min andra bästa Sara ska ju fixa tårtor oxå. Har kollat lite o ska ringa henne imon eller om vi tar d på torsdag för då aknske vi syns i gusum. Ska även me min bästa Maria o träffa en florist tjej imon om brudbuketten. Tror allt löser sig after all;)

Röka lite då o dricka upp min äpplejuice sen ska ja amma o så sova. Har fan röjt lite idag iaf. En dag i taget så löser sig allt!

Love you all!! <3

Kommentarer
Postat av: Vg

klockan 01:53...jeses vad trött jag tror du var imorse ;)

2009-06-17 @ 13:26:38
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0