Bästa Becca<3

Hon e ju bara för söt:) Hon va inne o handla hos mig idag. Hon messa igår o fråga hur ja jobba så hon skulle komma in just då;) Hehe.. Mötte på henne, Jonathan o hennes mamma i butiken nu ikväll när ja va nere me lite varor. Haha! Hon e ju så rolig. Hon har nämligen snackat om att hon skulle på bio igår o se Stig Larsson filmen. O så berätta hon då att böckerna va KLOCKRENA o att ja MÅSTE läsa dom. Sa väl ja där mitt upp i alltihopa för o va snäll, me idag hade hon tagit me sig den första boken i serien så ja verkligen SKA läsa den:D haha! Nee me ja ska ge den en chans, o efter ja läst klart den kan ja ju se filmen, för den vill ja oxå se;) Du e bäst iaf, Becca! Du förgyllde hela min kväll<3

Ska snart gå o sova tänkte ja. Va sjuuuukt seg kväll på jobbet idag asså. Me ja jobba me Maja o Erik så d flöt la på rätt bra ändå;) Så har d vart lite roliga kunder inne idag oxå:) O kompisar. Bla då Bacca, Maria, Vg. Alla mina bästa<3 Så va d massamer man kände igen. Typ Mattias J som först idag hade fattat att ja va gravid igen:D Haha! Ehh ok.. Nee me då hade han typ trott att ja blivit tjock:D haha! Grava som ett svin när han berätta d;) Min bästa roligaste kille va inne o handla me. Inte av mig dock så då skällde ja på han, me då skulle han ha snus o ja satt inte i "snus kassan" så av snällhet hade han tagit den andra kassan, o som han uttryckte sig så "Duger ju ingenting. Här försöker man va snäll, me kärringar bara gnäller jämt. Ja har en likadan i bilen." :D Han e bäst han me:)

Me slut snackat på mig. Ska läsa mina dagliga bloggar nu sen blir d cigg me Vg, o så sängen då. Pussis på er!

<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

och du är min bästa tjockis :D sjukt träligt att jag inte ska jobba nåt mer med dig nu på massa månader. kommer bli en suga-sten-hårt-sommar! du måste komma och äta köttbullar varje dag. du får lämna skrutten till mig och så tar vi en köttbulle-paus :)

2009-03-01 @ 23:20:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Tack raring! Hur är det med dig och magen ? :) dax för ett kort tycker jag nyfiknast ;) Pusss

2009-03-02 @ 05:55:08
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0